רד הד אינטראקטיב חייבת מאות אלפי שקלים לוואלה ו-Ynet

בעלי המניות בחברה פנו לדרך חדשה: עופר רושה מונה למנכ"ל מדיה קום, ובעל המניות השני - גיא פורה - מועמד לנהל את Y&R אינטראקטיב

חברת האינטראקטיב רד הד, שבבעלות עופר רושה וגיא פורה, חייבת מאות אלפי שקלים לאתרי האינטרנט. ל"גלובס" נודע כי החברה, שהפסיקה לפעול לפני כחודשיים, הותירה חובות של כ-400 אלף שקל לוואלה וכ-200 אלף שקל ל-Ynet. עוד נודע, כי בוואלה מתעתדים לתבוע את בעלי החברה על מנת לנסות ולקבל את הכסף תמורת הפרסום שנרכש.

רד הד הינה כאמור בבעלות עופר רושה וגיא פורה. היא החלה את דרכה כזרוע האינטרנט של חברת פרו-מדיה שהייתה בבעלותו של רושה, ועם הזמן והגידול בתקציבים היא הפכה לחברת אינטרנט עצמאית בה שותף פורה כבעל מניות קטן יותר. בימיה הטובים של החברה, כשפרו-מדיה ניהלה את תקציבי שטראוס-עלית ופרטנר, התנהלו תקציבי האינטרנט שלהם ברד הד. בשנה האחרונה התנהלו בה תקציבים קטנים יותר, ביניהם: תכלית, תמנון, הדרושים של קסטרו, פרופורציה, יוניליוור וכדומה.

לפני כשנה קיבל על עצמו עופר רושה את תפקיד המנכ"ל של חברת המדיה "מדיה קום" ויצא למעשה מחברת פרו-מדיה שנסגרה תקופה קצרה לאחר מכן. במקביל החל להתנהל מו"מ בין רד הד לקבוצת אדלר-חומסקי, שבחנה את האפשרות לרכוש בה מניות, אולם המו"מ לא הבשיל לכדי עסקה. לפני כחודשיים נסגרה החברה אך כאמור הותירה חובות לא משולמים.

גיא פורה מוזכר בימים אלה כמועמד מוביל לניהול חברת האינטרנט של שלמור-אבנון-עמיחי, y&r אינטראקטיב. פורה אמר היום בתגובה כי היקף החובות של רד הד עומד על 700-800 אלף שקל. לדבריו, "יש חובות של לקוחות לרד הד ולרד הד יש חובות לספקים אך אנו מנסים להסדיר את זה".