חטיבת השיווק ב-HOT מקימה אגף חדש לאסטרטגיה ומחקר בראשות איל נוה

נוה שימש בשנתיים האחרונות כמנהל מטה החברה וכעוזרו של המנכ"ל היוצא, דוד קמיניץ ; במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי על פיתוח וקידום מהלכים אסטרטגיים-שיווקיים והובלת תחום החדשנות השיווקית ב-HOT

חברת HOT הודיעה היום (ד') על מינויו של איל נוה לתפקיד מנהל אגף אסטרטגיה שיווקית ומחקר בחטיבת השיווק של החברה.

במסגרת תפקידו החדש יהיה נוה אחראי על פיתוח וקידום מהלכים אסטרטגיים-שיווקיים והובלת תחום החדשנות השיווקית בחברה. נוה, שיכנס לתפקידו בימים הקרובים, יעבוד בכפיפות לדינה נבות, סמנכ"ל השיווק בחברה.

נוה שימש בשנתיים האחרונות כמנהל מטה החברה וכעוזרו של מנכ"ל HOT היוצא, דוד קמיניץ. במהלך התקופה ליווה נוה באופן צמוד את כל המהלכים חוצי הארגון, היה שותף בגיבוש אסטרטגיית החברה והרגולציה, ריכז את מערך הדוברות והתקשורת הפנים-ארגונית ותיאם את עבודת ההנהלה.

איל נוה אמר: "HOT היא בית עבורי. אני שמח להצטרף לצוות הניהולי של חטיבת השיווק ומודה על הבעת האמון. התפקיד החדש הוא תפקיד מאתגר ומאתגר, ומהווה עבורי את הדרך להמשיך ולתרום להמשך מיצובה של HOT כחברת התקשורת הצומחת והמובילה בישראל".

דינה נבות, סמנכ"ל השיווק של HOT, מסרה: "איל נוה הוא איש מקצוע בולט באיכויותיו, שתרם למיצובה של HOT כחברה מובילה. יכולותיו בצד היכרותו את החברה ושוק התקשורת יתרמו לחיזוק חטיבת השיווק של HOT".