רווחי טיים וורנר ירדו ב-1.8% אך עקפו את תחזיות האנליסטים כשהסתכמו ב-30 סנט למניה

הצפי חזה רווח של 27 סנט למניה ; הרווח הסתכם ב-1.07 מיליארד דולר ; ההכנסות הסתכמו ב-11.71 מיליארד דולר, לעומת 11.68 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד ; החברה הורידה את תחזית הרווח לשנה כולה

תאגיד התקשורת טיים וורנר פרסם היום (ד') את תוצאותיו לרבעון השלישי של השנה. על פי הדו"חות, הרווח הנקי ירד ב-1.8% ועמד בסוף הרבעון על 1.07 מיליארד דולר, שהם 30 סנט למניה. זאת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, אז עמד הרווח על 1.09 מיליארד דולר, שהם 29 סנט למניה.

עם זאת, טיים וורנר עקפה את תחזיות האנליסטים של וול סטריט, שצפו כי תרשום רווח של 27 סנט למניה. הכנסות החברה הסתכמו ב-11.71 מיליארד דולר, עלייה קלה בהשוואה ל-11.68 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד, נמוך מתחזית האנליסטים שעמדה על 11.9 מיליארד דולר.

חברת התקשורת גרפה את רוב רווחיה מחטיבות השידור בכבלים. לעומת זאת, חטיבות הסרטים והאינטרנט היו אלו שהפגינו חולשה. ההכנסות ממחלקת האינטרנט, AOL, ירדו ב-17%. ההכנסות ממחלקת הסרטים ירדו גם הם ב-9%, למרות רווח של 527 מיליון דולר בעקבות יציאתו לאקרנים של סרט ההמשך "באטמן: נסיך האופל".

טיים וורנר הורידה את התחזית השנתית, בכדי לשקף הוצאות צפויות של כ-100 מיליון דולר עד ל-125 מיליון דולר ברבעון הרביעי, בין השאר בשל תוכניות לקיצוץ במשרות בחטיבת האינטרנט והסרטים. עיתון הניו יורק טיימס פרסם בשבוע שעבר כי החברה עומדת להוריד 6% מכוח העבודה בחברה, קרי, קיצוץ של 600 עמדות.

מנכ"ל החברה, ג'ף בווקיס, אמר כי "למרות אתגרי הכלכלה, התוצאות משקפות כמה תחומים בהם הכנסה עלתה, והצלחנו לספק ללקוחותינו תכנים איכותיים ומגוונים".