סיסקו מאבדת כ-5% במסחר המוקדם לאחר שהפחיתה את תחזית המכירות לרבעון הקרוב

אתמול דיווחה סיסקו על עלייה של כ-8% ל-10.33 מיליארד דולר בהכנסות שעקפו במעט את תחזיות האנליסטים ; הרווח נותר ללא שינוי ; החברה הפחיתה את תחזית ההכנסות בטווח שבין 5% ל-10%

ענקית ציוד התקשורת, חברת סיסקו , פירסמה אתמול (ד') עם סיום המסחר בוול סטריט, את תוצאותיה לרבעון הפיסקלי הראשון של 2009. החברה דיווחה על עלייה של 8% במכירות, אך הרווחיות נותרה ללא שינוי. החברה פרסמה תחזית הכנסו נמוכה ממה שצפה השוק, והיום במסחר המוקדם בוול סטריט מתממשת מניית החברה בכ-5% לרמה של 16.57 דולר לעומת המחיר בו סגרה אמש שעמד על 17.39 דולר.

החברה צופה כעת כי הכנסותיה ברבעון הנוכחי ירדו בטווח שבין 5% ל-10% במונחים שנתיים, ניתן לתרגם את התחזית המופחתת להכנסות רבעוניות בטווח שבין 9.3% ל-8.8 מיליארד דולר. זאת לעומת תחזית האנליסטים שחזתה כי ענקית התקשורת תציג ברבעון הקרוב מכירות של 10.4 מיליארד דולר. בנוסף אישררה החברה כי היא צופה שהצמיחה בטווח הארוך תמשיך להיות בין 12% ל-17%.

הכנסות החברה עקפו במעט את תחזיות האנליסטים, כשהסתכמו ברבעון ב-10.33 מיליארד דולר, לעומת הצפי להכנסות של 10.3 מיליארד דולר. לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

רווחיה של סיסקו על בסיס GAAP הסתכמו בסוף הרבעון ב-2.2 מיליארד דולר, נותרו ללא שינוי לעומת הרווח ברבעון המקביל אשתקד. במונחי רווח למניה, סיסקו הרוויחה 37 סנט, לעומת 35 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. על בסיס Non-GAAP סיסקו הרוויחה 42 סנט למניה. צפי האנליסטים חזה כי החברה תרשום רווח של 39 סנט למניה.