יוסף שניאורסון: בוימלגרין מתחמק מתשלום 1.8 מיליון שקל שנפסקו בבוררות

הבוררים קבעו בספטמבר כי על בוימלגרין לשלם לשניאורסון בהתאם להסכם העבודה ביניהם 1.62 מיליון שקל עבור הפרשי שכר, בונוסים ומענקים, ובנוסף 180 אלף שקל בגין תרומתו בייזום עסקת המשקים בכפר חב"ד

יוסף שניאורסון, לשעבר מנהל עסקיו בארץ של ישעיהו בוימלגרין, הגיש לאישור בית המשפט המחוזי בתל-אביב את פסק הבוררות של הרבנים מרדכי שמואל אשכנזי ומנחם וינברג, המחייב את בוימלגרין לשלם לו 1.8 מיליון שקל.

בבקשה נאמר כי בוימלגרין חוייב לשלם את הסכום ב-18 תשלומים חודשיים שווים, ולטענת שניאורסון עד כה לא הקפיד בוימלגרין לשלם במועד את החוב הפסוק. שניאורסון מבקש מבית המשפט לתת תוקף של פסק דין לפסק הבוררות כדי שיוכל לאכוף את ביצועו.

בפסק הבוררות נאמר כי שניאורסון ניהל את עסקיו של בוימלגרין, בעיקר בתקופה בה שהה הלה בחו"ל, והיה לו חלק מהותי בייזום, בארגון ובניהול של עסקיו בארץ. עוד נאמר כי הצדדים היו קשורים בהסכם עבודה אישי.

הבוררים קבעו בספטמבר האחרון כי על בוימלגרין לשלם לשניאורסון בהתאם להסכם העבודה ביניהם סך של 1.62 מיליון שקל, בין היתר עבור הפרשי שכר, בונוסים ומענקים ובנוסף סך של 180 אלף שקל בגין תרומתו של שניאורסון בייזום עסקת המשקים בכפר חב"ד.

עוד נקבע בפסק הבוררות כי הצדדים מתחייבים להפסיק את כל ההשמצות ולשון הרע ביניהם, הן בעיתונות והן כלפי צדדים שלישיים. הבוררים הביעו את תקוותם כי הבוררות תסדיר את הסכסוך בין הצדדים ותביא למערכת יחסים חדשה ביניהם. (ה.פ. 969/08).