אחרי 15 שנים כנשיא ושנתיים בעמדת המנכ"ל - יזהר דקל פורש מחברת מגל

מגל תפרסם היום את דו"ח הרבעון השלישי ; דקל: "עיקר חיי המקצועיים שזורים במגל ואני חש כי הגיע הזמן לפנות לכיוונים ואתגרים חדשים"

"אני פורש מהחברה בתחושה מעורבת. מצד אחד אני חש גאווה גדולה על כל מה שהצלחנו להשיג ומצד שני צביטה בלב בשל הפרידה מצוות העובדים המצוין והמסור" - כך אמר היום יזהר דקל, נשיא ומנכ"ל החברה הביטחונית מגל מערכות , שהחליט לפרוש מכל תפקידיו בחברה. דקל עבד בחברה במשך 25 שנה, מתוכם 15 שנה כנשיא ושנתיים כמנכ"ל.

"עיקר חיי המקצועיים שזורים במגל ואני חש כי הגיע הזמן לפנות לכיוונים ואתגרים חדשים. אני משוכנע כי חברת מגל תמשיך ותגיע לשיאים חדשים בשנים הבאות", הוסיף דקל.

בהודעת החברה צוטט גם יו"ר החברה, יעקב פרי: "יזהר עבד בחברה במשך 25 שנה והוביל את החברה בשנים האחרונות ותרם לצמיחתה. אנו מודים ליזהר על מאמציו ותרומתו הרבה. דירקטוריון החברה מאחל ליזהר הצלחה בהמשך דרכו. יזהר יישאר תמיד חלק ממשפחת מגל", אמר פרי.

מגל נסחרת באופן דואלי בנאסד"ק ובת"א לפי שווי של 79 מיליון דולר. החברה צפויה מאוחר יותר היום לפרסם את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי. במהלך השנה האחרונה זכתה החברה בשני החוזים הגדולים ביותר בתולדותיה - חוזה לאבטחה היקפית של מתקן תשתיות בהיקף של 45 מיליון דולר, וחוזה להגנה אורבנית בסך של 20 מיליון דולר, בעיר גדולה באמריקה הלטינית.

בסוף אוגוסט, כשבוע לפני שהוכרז החוזה הגדול האמריקה הלטינית, הצביעו משקיעי מגל נגד הצעת ההנהלה לאשר לדקל בונוס בגובה חמישה חודשי משכורות. דקל הינו חתנו של יעקב אבן-עזרא, שהיה יו"ר הקודם של החברה ומכהן כיום כדירקטור. אבן-עזרא מחזיק ב-4% ממניות מגל.