הכנסותיה של נייס גדלו ב-23% לשיא של 163 מיליון דולר - גבוה מתחזיות האנליסטים

נייס זכתה בפרויקט הגדול ביותר בתולדותיה בלמעלה מ-20 מיליון דולר; הרווח הנקי במונחי Non-GAAP גדל ב-27% ל-26.7 מיליון דולר, בהתאם לציפיות

חברת נייס דיווחה כי הכנסותיה גדלו ב-23% לשיא של 163 מיליון דולר - גבוה מתחזיות האנליסטים. הרווח הנקי במונחי Non-GAAP גדל ב-27% ל-26.7 מיליון דולר, השווה ל-0.43 דולר למניה בדילול מלא, כלומר: בהתאם לציפיות.

באשר לנייס, שמניותיה נסחרות בבורסה בת"א (שם היא נמנית עם מדד המעו"ף) ובנאסד"ק בארה"ב (ברשימת ה-Global Select), חזו האנליסטים בוול סטריט כי תציג בממוצע רווח של 43 סנט למניה הנובע מהכנסות של 159.74 מיליון דולר. הרווחיות התפעולית עלתה לשיעור של 18.6% מסך ההכנסות.

נייס מספקת פתרונות לניתוח אוטומטי של הקלטות וידיאו וקול, ודיווחה כי צבר ההזמנות הגיע אף הוא לשיא. החברה, הנסחרת לפי שווי שוק כולל של 1.16 מיליארד דולר, ציינה כי יחס ההזמנות למכירות גדול מ-1, והצמיחה הגבוהה ניכרה הן במגזר הארגוני והן במגזר הבטחוני.

החוזה הגדול בתולדותיה

נייס הודיעה היום (ד') כי זכתה בפרויקט הגדול ביותר שזכתה בו עד עתה - פרויקט בטחוני רחב-היקף עם הזמנה של למעלה מ-20 מיליון דולר מסוכנות ממשלתית באזור המזרח התיכון, אירופה ואפריקה.

הזכייה היא ציון דרך משמעותי ביישום האסטרטגיה של נייס להתמקד בפרוייקטים בטחוניים רחבי-היקף תוך מינוף היצע הפתרונות הבטחוניים המקיפים והמתקדמים שלה. הפרויקט יוטמע במהלך השנה וחצי הקרובה בקירוב.

"אנו שמחים מאוד על הזכיה בפרויקט משמעותי זה המהווה אבן דרך לנייס, עם ההזמנה הגדולה ביותר שקיבלנו עד עתה. ההזמנה משקפת את הצלחת האסטרטגיה שלנו להציע ולהטמיע פרוייקטים בטחוניים גדולים ורחבי היקף, תוך מינוף ההיצע הטכנולוגי המקיף והייחודי שלנו להגנת מרכזי ערים," אמר חיים שני, מנכ"ל החברה.

תחזיות האנליסטים ברף העליון של ציפיותיה

בחזרה לדו"חות החברה, הרי שעל פי העקרונות החשבונאיים המקובלים הציגה נייס גידול של 18.5% ברווח הרבעוני ל-10.9 מיליון דולר (18 סנט למניה). יתרת המזומנים ושווי המזומנים, פקדונות ובטוחות סחירות ללא חוב הסתכמו ב-454.9 מיליון דולר, נכון לסוף ספטמבר.

במסגרת הדו"חות הכספיים סיפקה נייס מערכות תחזיות לרבעון הבא. החברה שבניהולו של חיים שני צופה הכנסות בטווח 161-168 מיליון דולר ורווח למניה שלא על-פי העקרונות החשבונאים המקובלים בסך 0.42-0.49 דולר למניה. בשני המקרים, ממוצע תחזיות האנליסטים עצמם ממוקמים ברף העליון של התחזיות אותן ניפקה החברה בעצמה: 166.68 מיליון דולר באשר לשורה העליונה, ו-49 סנט למניה על בסיס דילול מלא בתחתונה.

נייסנייס