רשת יינות ביתן רוכשת את סופרמרקט כדורי ברמת-גן תמורת 2.5 מיליון שקל

רשת השיווק יינות ביתן, בבעלות נחום ביתן, מונה 12 סניפים, ומחזור המכירות השנתי שלה עומד על כ-1.2 מיליארד שקל

רשת יינות ביתן ממשיכה באסטרטגיית הרכישות: הרשת רוכשת את סופרמרקט כדורי ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן, תמורת 2.5 מיליון שקל. כך נודע ל"גלובס".

את רשת יינות ביתן ייצג בעסקה עורך הדין אשר אפריאט.

מדובר בסופרמרקט שכונתי בגודל של 400 מ"ר שמניב פדיון שנתי של כ-14 מיליון שקל. ברשת יינות ביתן מתכוונים למתג את הסופרמרקט תחת השם יינות ביתן ומעריכים כי תקופה קצרה לאחר הרכישה יוכפל הפדיון וזאת לאור מדיניות המחירים הנמוכה של הרשת.

סופרמרקט כדורי נמצא בבעלות האחים כדורי, והוא סניף אחד מתוך 7 סניפים שמחזיקה הרשת באזור רמת-גן, בני ברק ותל אביב. יתר הסניפים משתרעים על שטח קטן יותר העומד על 150-200 מ"ר. למעשה, עסקת המכירה הנוכחית התבצעה לאחר שרשת כדורי נקלעה לקשיים.

רשת יינות ביתן שנוסדה ב-1995 נמצאת בבעלות נחום ביתן. הרשת מונה היום 12 סניפים בערים אשקלון, אשדוד, חולון, ראשון-לציון, רעננה, כפר-סבא, ראש-העין, פתח-תקווה ואילת, לא כולל הרכישה הנוכחית. מחזור המכירות השנתי של הרשת עומד על כ-1.2 מיליארד שקל.

בשנתיים האחרונות הסתכמה השקעת הרשת ברכישות ב-131.5 מיליון שקל. הרשת רכשה את רשת יד יצחק ב-121 מיליון שקל, ולאחר מכן, בפברואר השנה, היא רכשה את סופרמרקט "משב מרקט" שבעיר אילת, מידי יוסי לוי, תמורת 8 מיליון שקל. וכעת, כאמור, היא מבצעת רכישה נוספת.

רשת יינות ביתן סירבה להגיב לידיעה. לא ניתן היה להשיג את תגובת האחים כדורי לידיעה.

*