מי צריך בכלל לחשוב על המשחק בשבת?

קארים בנזמה מליון רוצה לשחק במנצ'סטר יונייטד או במילאן (אבל גם ברצלונה וריאל מדריד הן אופציות); רוביניו מפנטז על שיתוף פעולה עם קאקה במנצ'סטר סיטי ; חלון ההעברות רחוק, אבל יש שחקנים שכבר חושבים קדימה

חלון ההעברות של ינואר עדיין רחוק, ובטח שהעונה הבאה אפילו לא מתחילה להיות קרובה. אבל זה לא מונע מכמה הכוכבים הגדולים בכדורגל העולמי להתחיל כבר לתכנן את העתיד שלהם.

חלוצה של ליון הצרפתית, קארים בנזמה, הצהיר כי הוא מעוניין להיפגש עם נשיא המועודן, ז'אן מישל-אולאס, ולדון בעתידו. השחקן בן ה-20 אמר: "אני רוצה לשחק ברמה הגבוהה ביותר בעולם. ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, מילאן; כולם מועדונים גדולים. אני אוהב את ספרד, אבל אני חושב שהתקדמות גדולה כשחקן אני אוכל לעשות ביונייטד או במילאן".

בנזמה כבש בעונה הקודמת יותר מ-30 שערים בכל המפעלים, והעונה הרשית כבר 11 פעמים. בעונה הקודמת העריך אולאס את מחירו ב-86 מיליון ליש"ט, אם כי סביר להניח שהצעה נכונה במחיר נמוך יותר תשכנע את ליון למכור את הכישרון.

במנצ'סטר סיטי, שהפכה לאחרונה לקבוצה עם יכולות כספיות אדירות לאחר שנרכשה על ידי גוף ההשקעות של ממשלת אבו דאבי, מתכוננים לחלון ההעברות הקרוב, שאמור להיות אחת התקופות המרגשות ביותר מבחינתם. כוכב הקבוצה, רוביניו הברזילאי, מעוניין שחבר יצטרף אליו: "קאקה הוא שחקן פנטסטי ויש לו יכולות מאד גבוהות. הוא חזק, אינטליגנטי ומהיר. אני מקווה שהוא ישחק איתי כאן".

יועציו של קאקה בן ה-26 כלל לא פוסלים אפשרות שהפנומן הברזילאי יצטרף לקבוצה בשלב מסויים, כל עוד המועדון יצליח להעפיל לצ'מפיונס ליג. לפחות העונה, המשימה הזאת היא כמעט בגדר בלתי אפשרית, בהתחשב בעובדה שהקבוצה ממוקמת כרגע במקום ה-15 בפרמיירליג עם 13 נקודות בלבד.