כרטיסים לפיינל פור של היורוליג הם כבר לא סחורה חמה

שלושה שבועות מאז החלה מכירת הכרטיסים לאירוע בברלין, מלבד הקטגוריות הזולות (120 אירו ו-267 אירו), נותרו כרטיסים בכל הקטגוריות לאוהדי הקבוצות ; 13.1% רייטינג למכבי ת"א - אולימפיאקוס

בעוד שבשנים קודמות נחטפו הכרטיסים לפיינל פור של היורוליג מיד עם הוצאתם למכירה באתר היורוליג, נראה כי העונה האוהדים לא ממהרים להסתער על החבילות לברלין 2009.

כמעט שלושה שבועות מאז החלה מכירת הכרטיסים, מלבד הקטגוריות הזולות (120 אירו ו-267 אירו), נותרו כרטיסים בכל הקטגוריות לאוהדי הקבוצות. הכרטיסים היקרים ביותר לאירוע שיתקיים ב-1-3 במאי בברלין נמכרים עבור 883 אירו לכרטיס.

בתוך כך, הערב השני הכי נצפה של מכבי ת"א העונה הגיע ביום חמישי האחרון, כאשר הצהובים הובסו על ידי אולימפיאקוס ביוון במסגרת המחזור ה-4 של היורוליג.

למרות האטרקציות שיש לאולימפיאקוס להציע - יותם הלפרין וניקולה וויצ'יץ', המשחק, ששודר בערוץ 10, קיבל רייטינג ממוצע של 13.1% בקרב משקי בית יהודיים. הנתון הזה משקף 202,800 בתי אב בישראל.

אגב, הנתון הזה גם מייצב את ממוצע הצפייה במשחקיה של מכבי ת"א העונה על 13%, כאשר בעונה הקודמת אחוזי הצפייה הממוצעים עמדו על 13.8. המשחק הכי נצפה השנה, במחזור ה-2 מול אבלינו, גרף רייטינג של 14.8%.