הבעלים של וויגאן על הבעלים של ניוקאסל: הוא חמדן

דייב ווילאן תוקף את מייק אשלי, שמעוניין למכור ברווח את הקבוצה שבה השקיע סך של 240 מיליון ליש"ט ; לפי דיווחים שונים, שני גופים אמריקנים נמצאים במו"מ מתקדם על רכישת הקבוצה האנגלית

הבעלים של קבוצת הכדורגל וויגאן אתלטיק מהפרמיירליג האנגלית, דייב ווילאן, ביקר בצורה חריפה את מייק אשלי, בעל הבית של ניוקאסל. ווילאן אמר ל"טיימס" כי העובדה שאשלי מנסה למכור את הקבוצה ברווח היא פסולה, ואף הגדיר אותו כ"חמדן".

אשלי רכש את ניוקאסל תמורת 140 מיליון ליש"ט והשקיע בה כ-100 מיליון ליש"ט נוספים. לפי הדיווחים, שני גופים אמריקנים נמצאים במגעים מתקדמים לרכישת המועדון, כאשר הסכום אותו דורש אשלי הוא 280 מיליון ליש"ט.

"אני חושב שאשלי לא העריך נכון את גודל התשוקה של אוהדי ניוקאסל לכדורגל", אמר ווילאן. "אמרתי לאשלי שעדיף לו פשוט לקחת כל סכום שיציעו לו ולוותר על התפקיד. אתה לא יכול לפטר את קווין קיגאן, שהוא אליל בעיר הזאת, ולצפות שהאוהדים יגבו אותך".

יש לציין כי ווילאן הוא מתחרה גדול של אשלי בעולם העסקי בבריטניה - שניהם מחזיקים ברשתות מתחרות של חנויות ספורט. ווילאן הוסיף לדבריו: "אפילו הנהג מונית שהסיע אותי למשחק (התיקו 2-2 בין וויגאן לניוקאסל ביום שבת) אמר לי: 'מתי כבר ניפטר מאשלי'. אם אשלי ימכור את הקבוצה בשביל המחיר הנכון, הוא כנראה יעשה את זה בשבוע הבא. האם הוא חמדן? התשובה היא כן".