המשבר הכלכלי לא עוצר בינתיים את דפי זהב שממשיכה במסע רכישות אינטרנטי. החברה רוכשת את השליטה בחברת החיפוש נטו, המספקת פתרונות פרסום מבוססי חיפוש בטכנולוגיית Pay per Click. היקף ההשקעה נאמד במאות אלפי דולרים.
נטו הוקמה על-ידי חברת אייג'נט אינטראקטיב, המתמחה בפתרונות לשיווק במנועי חיפוש. החברה מפעילה רשת פרסום בתוצאות חיפוש באתרים שונים, ולדבריה, מודעות המלים של נטו מוצגות ב-90 מיליון דפים נצפים בחודש.
לאחרונה הטמיעה דפי זהב את טכנולוגיית נטו באתרים שונים בקבוצה, בהם דפי זהב, זאפ, Rest, מדס ואחרים, והחלה במכירת חבילות פרסום מבוססי חיפוש ותוכן ללקוחותיה.
מנכ"ל דפי זהב, ניר למפרט, אמר כי החברה מעוניינת "להיות הבחירה הראשונה של הצרכן בחיפוש העסקי והמסחרי ולכן אנחנו מרחיבים את סל המוצרים". מנכ"ל נטו, ציקה גרשוני, הוסיף כי "נטו קמה כדי לתת פתרון לצורכי המפרסמים, תוך שילוב של טכנולוגיה ושל התערבות אנושית. צוות העורכים בחברה מסייע ומאשר כל מודעה או עדכון, במטרה שהגולשים ייהנו ממידע רלוונטי 'נטו' לחיפוש שביצעו ועל מנת להבטיח תנועת גולשים ממוקדת ואיכותית לאתר המפרסם". *
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.