הסכסוך באל-על: דדי ותמי בורוביץ' דורשים זכות הכרעה לגבי מינוי דירקטורים בכנפיים

חילוקי הדעות באים על רקע הקרע העמוק שנפער בין האחים, בעקבות הימנעותו של דדי ממימוש האופציה לרכישת מניות כנפיים בידי איזי, כפי שסוכם ביניהם

מאבק השליטה בין הבורוביצי'ם עולה מדרגה: בהודעה לבורסה ששיגרה קבוצת דדי בורוביץ' ותמי מוזס, הם טוענים כי מאחר שהם בעלי המניות הבכירים בכנפיים , להם זכות ההכרעה לגבי זהות הדירקטורים שימונו בחברה.

כפי שדווח באחרונה, האחים דדי ואיזי בורוביץ', אינם תמימי דעים באשר לזהות הדירקטורים שימונו בחברה. חילוקי הדעות באים על רקע הקרע העמוק שנפער בין האחים, בעקבות הימנעותו של דדי ממימוש האופציה לרכישת מניות כנפיים בידי איזי, כפי שסוכם ביניהם. בהמשך, הוביל דדי מהלכים להדחתו של איזי מתפקיד יו"ר הדירקטוריון, מה שהביא להתפטרותו של האחרון מתפקיד היו"ר.

כפי שדווח ב"גלובס", באחרונה ביצעו דדי ותמי רכישות מאסיביות של מניות כנפיים, בכדי להגדיל את כוחם בחברה. בהודעה ששיגרה קבוצת דדי-תמי לבורסה, היא מציינת כי בהסכם ההצבעה ביניהם לבין איזי נאמר כי כל עוד יחס ההחזקות במניות החברה, עומד על 40/60 לטובת צד כלשהו בתוך קבוצת בורוביץ' (כלומר, דדי או איזי), הרי שכל צד יוכל למנות שלושה דירקטורים מתוך השישה שהוקצבו לקבוצה.

לעומת זאת, אם היחס בין המניות חורג מיחס כזה, הזכויות והכוחות יופעלו אחרי היוועצות מוקדמת בתוך קבוצת בורוביץ'. במקרה של חילוקי דעות ביניהם תכריע דעתו של בעל המניות הבכיר באותה עת.

המשמעות היא שמאחר והם כיום בעלי המניות הבכירים, ביחס החורג מהיחס המקנה לשני הצדדים זכויות זהות, הרי שהם בעלי ההכרעה באשר לזהות הדירקטורים. בא כוחו של איזי בורוביץ', עו"ד רונן עדיני, סירב להגיב.