מעיין חג'בי מ"כוכב נולד" תוביל קמפיין לאופנת מימנה תמורת סכום מדווח של 10,000 דולר

הקמפיין, בהשקעה של 50 אלף דולר, כולל יחסי ציבור, פרסום בנקודות המכירה, מודעות בעיתונות החילונית והדתית ובאתרי אינטרנט

מעיין חג'בי, שהגיעה למקום הרביעי בתחרות "כוכב נולד 6", תוביל את קמפיין רשת האופנה מימנה לעונת חורף 2008-9, תמורת סכום מדווח של 10,000 דולר.

הקמפיין, בהשקעה של 50 אלף דולר, כולל יחסי ציבור, פרסום בנקודות המכירה, מודעות בעיתונות החילונית והדתית ובאתרי אינטרנט.