ורה ליכטס מ"הישרדות" תוביל קמפיין לפרויקט "המסרק המעוצב" של יצרנית "פרופסיה"

"פרופסיה" היא טבליה נגד התקרחות גברית ; היקף הפרויקט, שנעשה בשיתוף אתר קרחת, נאמד בתקציב של כ-500 אלף שקל

ורה ליכטס מ"הישרדות" תשתתף בקמפיין לפרויקט "המסרק המעוצב" שמובילה יצרנית "פרופסיה" - טבליה נגד התקרחות גברית, בהשתתפות מובילי דעת קהל, מעצבי שיער ומעצבות אופנה.

היקף הפרויקט, שנעשה בשיתוף אתר קרחת, נאמד בתקציב של כ-500 אלף שקל.