ורה ליכטס מ"הישרדות" תשתתף בקמפיין לפרויקט "המסרק המעוצב" שמובילה יצרנית "פרופסיה" - טבליה נגד התקרחות גברית, בהשתתפות מובילי דעת קהל, מעצבי שיער ומעצבות אופנה.
היקף הפרויקט, שנעשה בשיתוף אתר קרחת, נאמד בתקציב של כ-500 אלף שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.