בנו של שייח מבחריין תובע את הזמר מייקל ג'קסון

התובע, שייח עבדאללה בן חאמד אל-ח'ליפה, טוען כי ג'קסון קיבל מידיו 7 מיליון דולר כמקדמה לספר ולפרויקט מוזיקלי משותף שהבטיח לערוך יחד עם בנו - אך בהמשך עזב את בחריין וחזר בו מההסכם העסקי ביניהם

כוכב הפופ האקסצנטרי מייקל ג'קסון שוב בצרות: בצל משפט ציבורי במיוחד שבו הואשם בפדופיליה, ומאבק על נתחים שמנים מהונו ורכושו עם חברות תקליטים ומפיצים, מצא ג'קסון מפלט בחיק מעריציו בבחריין. אבל אתמול (ב') הסתבר כי הרומן עלה על שרטון, כשבנו של מלך בחריין הגיש נגד ג'קסון תביעה משפטית בסך מיליוני דולרים.

התובע, שייח עבדאללה בן חאמד אל-ח'ליפה, בנו של חמד אבן עיסא אל ח'ליפה, טוען כי ג'קסון קיבל מידיו 7 מיליון דולר כמקדמה לספר ולפרויקט מוזיקלי משותף שהבטיח לעשות יחד עם בנו של השייח - פזמונאי חובב. המשפט יתקיים בלונדון, ועורך דינו של ג'קסון ביקש כי יורשה להעיד באמצעות ועידת וידיאו מלוס-אנג'לס.

בא-כוחו של חליפה אמר כי הקשר עם ג'קסון נוצר לאחר מעצרו ב-2003 בעוון תקיפה מינית, וכי הם רצו לעבוד עם הזמר על שיקום הקריירה שלו - כמו גם להיחלץ מהקשיים הכלכליים שאליהם נקלע באותה תקופה. לאחר המשפט אירח חליפה את ג'קסון ואת פמלייתו בבחריין, הקים עבורו אולפן הקלטות ושילם את הוצאותיו המרובות.

ג'קסון נשאר בבחריין כמעט שנה תמימה, אך עזב, לטענת התובעים, לאחר שחזר בו מהסכם עסקי שהיה ביניהם.

עורכי דינו של ג'קסון טוענים מצידם כי הסכם תקף שריר וקיים לא היה ולא נברא, וכי המיליונים שהוציאה משפחת המלוכה הבחריינית היו בחזקת מתנה או הסכם שג'קסון מילא בו את חלקו.

בשבוע שעבר נאלץ הזמר לוותר על אחוזתו המפורסמת "ארץ לעולם לא". המשפט צפוי להסתיים בסוף החודש.