בארצות הברית מתחילים להרגיש את המיתון, גם בכל הקשור לפרסום באירועי ספורט. ה"ספורט ביזנס ג'ורנל" מדווח שנתח הפרסום בטלוויזיה לאירועי ספורט ירד ברבעון האחרון של השנה ב-15%.
הירידה בסכומים שמשלמים המפרסמים מורגשת בעיקר באירועים ובמשחקים שלא משודרים בפריים-טיים.
נכון לסוף השבוע שעבר, רשתות FOX ו-CBS עדיין לא הצליחו למכור את כל חבילות הפרסום שלהן למשחקי חג ההודיה בשבוע הבא, תקופה בשנה בה מוכרים את זמן הפרסום מספר חודשים קודם לכן.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.