הפרסום הטלוויזיוני באירועי ספורט בארה"ב ירד ברבעון האחרון ב-15%

כך מדווח ה"ספורט ביזנס ג'ורנל" ; רשתות FOX ו-CBS עדיין לא מכרו את חבילות הפרסום שלהם למשחקי חג ההודיה שיתקיימו בשבוע הבא - תקופה בשנה בה מוכרים את זמן הפרסום מספר חודשים מראש

בארצות הברית מתחילים להרגיש את המיתון, גם בכל הקשור לפרסום באירועי ספורט. ה"ספורט ביזנס ג'ורנל" מדווח שנתח הפרסום בטלוויזיה לאירועי ספורט ירד ברבעון האחרון של השנה ב-15%.

הירידה בסכומים שמשלמים המפרסמים מורגשת בעיקר באירועים ובמשחקים שלא משודרים בפריים-טיים.

נכון לסוף השבוע שעבר, רשתות FOX ו-CBS עדיין לא הצליחו למכור את כל חבילות הפרסום שלהן למשחקי חג ההודיה בשבוע הבא, תקופה בשנה בה מוכרים את זמן הפרסום מספר חודשים קודם לכן.