אפקט משחק האימון בא לידי ביטוי אתמול (ד') ברייטינג של נבחרת ישראל, שאירחה באצטדיון רמת גן את חוף השנהב (2-2).
ההתמודדות, ששודרה בערוץ 1, הביאה רייטינג ממוצע של 10.4% בלבד בקרב משקי בית יהודיים, נתון שמשקף צפייה ב-161.3 אלף בתי אב בישראל. לשם השוואה, ארבעת המשחקים הרשמיים בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2010 השנה, ששודרו אצל זכיינית ערוץ 2 רשת, גרפו רייטינג ממוצע של 19.7%.
נתח הצפייה של כלל צופי הטלוויזיה אמש (share) במשחק עמד על 17.2%. המשדר דורג במקום החמישי בטבלת התוכניות הנצפות של אתמול, כאשר במקום הראשון הגיע כלבוטק (רשת, 28%).
אגב, למרות שהמשחק עם חוף השנהב לא עורר עניין רב מדי אצל צופי הטלוויזיה, הרי שכמות הקהל שהגיעה למגרש דווקא היתה מרשימה יחסית. אולי היו אלו מחירי הכרטיסים הנמוכים (10 שקלים), שגרמו לכ-27 אלף צופים להגיע לאצטדיון.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.