מתארגנים לבחירות: לבני גייסה את מקוב לגיבוש צוות המדיניות הכלכלית; נתניהו גייס את אלי איילון כמנהל הקמפיין

אלי איילון ימשיך לשמש כיו"ר הדירקטוריון של חברת DSPG, אך יקח פסק-זמן מתפקידו כמנכ"ל ; לצוות שמגבש ישראל מקוב, לשעבר מנכ"ל טבע, יצטרף גם התעשיין סטף וורטהיימר

המפלגות הפוליטיות מתארגנות לקראת הבחירות הקרבות ומגייסות לשורותיהן אישים ידועים, כך פורסם הבוקר (א') ב"מעריב" כי ציפי לבני גייסה לשורותיה את ישראל מקוב, מנכ"ל טבע לשעבר ויו"ר גיוון אימג'ינג, שהקים צוות מיוחד לגיבוש המדיניות הכלכלית, וזאת מאחר ובקדימה מודאגים מהמצב הכלכלי ומהדומיננטיות של נתניהו בנושא זה.

מקוב נעתר לבקשה וכבר החל לקיים פגישות ומגעים לקראת הקמתו של צוות המדיניות הכלכלית שתפקידו יהיה לגבש תוכנית ארוכת טווח ובנוסף יגבש הצוות רשימת צעדים שיש לנקוט כדי לסייע למשק הישראלי לצלוח את המשבר הכלכלי העולמי.

עד כה ידוע כי סטף ורטהיימר שהודיע על תמיכה בלבני בשבוע שעבר ישתתף בצוות שיקים מקוב ואליהם אמורים להצטרף בכירים במשק הישראל וכלכלנים ידועי שם. מקוב אמר כי כל האנשים אליהם פנה בשבוע האחרון הסכימו גם הם להצטרף לצוות.

לא רק בקדימה מודיעים על מינויים. אמש הודיע יו"ר ומנכ"ל DSPG , אלי איילון כי בכוונתו לקבל את ההצעה לשמש בתפקיד מנהל הקמפיין של מפלגת הליכוד לבחירות לכנסת אשר צפויות להתקיים ב-10 בפברואר. בהודעה נמסר כי איילון ימשיך לשמש במהלך תקופת הקמפיין כיו"ר הדירקטוריון ב-DSPG, אך יפעל לאור הדרישות מתפקידו כמנהל הקמפיין. את תפקידו כמנכ"ל החברה יעזוב איילון למשך כל תקופת הקמפיין.