נכשל הגישור בין צ'ק פוינט לבין מייסדי סופוור, עדי רופין ואיתי בוגנר

המגשר, השופט תיאודור אור, הודיע לצדדים כי לפי עמדותיהם אין סיכוי שהוא יצליח לגשר ביניהם - ולפיכך החליט על הפסקת ניסיונות הגישור

נכשל הליך הגישור בין חברת צ'ק פוינט , בעלת השליטה בחברת סופוור טכנולוגיות, לבין מייסדי סופוור, עדי רופין ואיתי בוגנר. המגשר, השופט תיאודור אור, משנה לנשיא בית המשפט העליון (בדימוס), הודיע לצדדים כי לפי עמדותיהם אין סיכוי שהוא יצליח לגשר ביניהם - ולפיכך החליט על הפסקת ניסיונות הגישור.

במסגרת הדיון בהליכי הערעור בבית המשפט העליון בסוף יולי השנה, הורה המשנה לנשיאה, השופט אליעזר ריבלין, בהסכמת הצדדים על הפניית כלל המחלוקות ביניהם להליך גישור לפני השופט אור. לפיכך הורה בית המשפט על עיכוב ההליכים בתביעה שהגישה צ'ק פוינט כנגד בוגנר עד למיצוי הליכי הגישור.

במאי 2008 נקט בוגנר בהליך לפי פקודת ביזיון בית המשפט כנגד צ'ק פוינט, בגין אי-קיום פסק דין שניתן לטובתה של סופוור כנגד צ'ק פוינט בהליך שהתברר בדרך של תביעה נגזרת. לטענת בוגנר, תוצאתו האופרטיבית של הליך זה היא שצ'ק פוינט חייבת לסופוור כ-20 מיליון דולר. כ-3 ימים לאחר הגשת בקשת הביזיון, הגישה צ'ק פוינט תביעה להצהיר כי היא קיימה את פסק הדין וכי היא אינה חייבת עוד להעביר לסופוור כל סכום.

השופט אור ביקש מהצדדים לשלם לו את שכר-טרחתו כמגשר בסך 18 אלף שקל. בעקבות החלטתו, יתקיים דיון בבקשה של בוגנר לעיכוב הליכי התביעה של צ'ק פוינט. (ת.א. 1558/08).