הפסדי H&O התרחבו ברבעון ב-78% והסתכמו ב-6.6 מיליון שקל

ההכנסות עלו ב-2.9% ל-108.5 מיליון שקל ; ללא תוצאות TAGWOMAN והפחתה חד-פעמית ברבעון השני, H&O רשמה רווח נקי של 2.6 מיליון שקל ב-9 החודשים הראשונים של 2008

רשת האופנה H&O פירסמה היום (א') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה. מהדו"חות עולה כי הפסדי החברה התרחבו ברבעון ב-78% והסתכמו ב-6.6 מיליון שקל, לעומת הפסדים של 3.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות של החברה הסתכמו בסוף ספטמבר ב-108.5 מיליון שקל, עלייה של 2.9% לעומת הרבעון השלישי ב-2007. ההפסד התפעולי התרחב ב-27% והסתכם בסוף הרבעון ב-5.6 מיליון שקל. הרווחיות התפעולית עמדה על 5%, לעומת רווחיות תפעולית של 4% ברבעון המקביל אשתקד.

בשלושת הרבעונים הראשונים של 2008 רשמה החברה הפסד של כ-10 מיליון שקל, לעומת הפסד של 168 אלף שקל בתקופה המקבילה ב-2007. החברה מסבירה כי עיקר ההפסד מיוחס לרשת TAGWOMAN, אשר רשמה בשלושת הרבעונים הראשונים הפסד של 8.6 מיליון שקל. ללא תוצאותיה של TAGWOMAN והפחתה חד פעמית שבוצעה ברבעון השני של השנה, רשמה H&O רווח נקי של 2.6 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2008.

הוצאות המכירה והשיווק של H&O גדלו ברבעון השלישי ב-14.2% והסתכמו ב-43.3 מיליון שקל, עלייה של כ-14% לעומת 37.9 מיליון שקל ברבעון המקביל, וזאת בעיקר כתוצאה מהגידול באחזקת המבנים של הקבוצה בעקבות פתיחתן של חנויות חדשות.

לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר דירקטוריון H&O, "הגידול בשורת ההכנסות, ברווח הגולמי ובשיעור הרווחיות הגולמית, לא הדביקה את התוצאות. להערכתנו, הרבעון האחרון יהיה, כפי שהיה בשנים קודמות, טוב מכל אחד משלושת הרבעונים שחלפו, וזאת למרות המשבר הכלכלי הפוקד את המשק הישראלי".