UPS צופה גידול של למעלה מ-40% במשלוחי מתנות לחו"ל לקראת חג המולד

לקראת חג המולד, חברת משלוחי האקספרס הבינלאומית UPS ורשת חנויות הפרחים והמתנות ZER4U מעמיקות את שיתוף-הפעולה ביניהן

שוק משלוחי המתנות לחו''ל מקבל השנה תנופה משמעותית בחודשים נובמבר ודצמבר, לקראת חג המולד. מדובר בגידול של למעלה מ-40% בכמות המשלוחים לחו"ל, המתורגם בתוספת של כ-100,000 חבילות לענף הבלדרות הישראלי בתקופה זו, בעיקר ליעדים בארה"ב ואירופה, אך גם ליעדים נוספים כמו המזרח הרחוק.

רונן כהן, סמנכ''ל השיווק של UPS בישראל, מציין כי למרות תקופת המיתון השנה, יותר חברות ישראליות יבחרו לשלוח מתנות לחג המולד כדי להדק את הקשרים העסקיים מעבר לים. "כמות המשלוחים בהם מטפלת UPS בישראל וברחבי העולם בעונה זו גדלה בשיעור חד משנה לשנה, ואנו צופים כי גם השנה תתרחש פעילות ערה מאוד בשוק זה", הוסיף כהן.

לקראת חג המולד החל בדצמבר, מעמיקות חברת משלוחי האקספרס הבינלאומית UPS ורשת חנויות הפרחים והמתנות ZER4U את שיתוף-הפעולה ביניהן, ומרחיבות את היצע המתנות. השנה מתווספים לראשונה לקטלוג גם פריטי אומנות ישראלית הפופולרית גם בחו''ל - כגון מוצרי נייר של מעצבות ישראליות בעלות מוניטין בינלאומי כמו מיכל נגרין ואורנה לאלו.