"גלובס" משיק אתר אינטרנט חדש לרגל ועידת ישראל לעסקים 2008

[לאתר ועידת ישראל לעסקים] האתר מכיל מידע מפורט על תכני הוועידה, תקצירי קורות-החיים של דוברי הוועידה שיגיעו מחו"ל, מאמרי דעה שכתבו חברי מנהיגות ועידת ישראל לעסקים, כתבות של "גלובס T.V" ועוד

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, משיק אתר אינטרנט חדש לקראת ועידת ישראל לעסקים 2008.

בוועידה, שתתקיים בימים א'-ב', 15-14 בדצמבר, ישתתפו בכירי הקהילה העסקית הבינלאומית, אנשי אקדמיה ומחקר, מנכ"לים של חברות ענק, אנשי מדיה, פוליטיקאים ועוד, שיגיעו במיוחד לימי הוועידה.

כתובת האתר בעברית ובאנגלית: www.globes.co.il/veida2008 , http://www.globes.co.il/ibc2008

אתר האינטרנט של ועידת ישראל לעסקים מכיל מידע מפורט על התכנים של הוועידה ועל הנושאים שידונו במהלכה. כמו כן, ניתן למצוא באתר את תקצירי קורות-החיים של דוברי הוועידה שיגיעו מחו"ל, יחד עם קישורים נבחרים לבלוגים שכתבו ולאתרים הרלוונטיים לתחום התמחותם.

בנוסף, יפורסמו באתר מאמרי דעה שכתבו חברי מנהיגות ועידת ישראל לעסקים, את תוכנית הוועידה, כתבות של "גלובס T.V" ועוד מידע רב ומגוון.

ועידת ישראל לעסקים - הכנס העסקי הגדול ביותר שמתקיים בישראל ולמעשה הפורום הכלכלי היוקרתי ביותר במדינה - היא גורם דומיננטי בקיום דיאלוג ישיר בין הקהילייה העסקית בישראל לבין מקבלי החלטות ואורחים בכירים מרחבי העולם. ועידת ישראל לעסקים מהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי והציבורי.

במשך ימי הוועידה ייערכו דיונים בנושאי כלכלה, ניהול ומשילות, לרבות המשבר הכלכלי העולמי והשפעותיו. נושאים אקטואליים שיועלו בין היתר לדיון יהיו: תחזית עולמית לקראת 2009, המשק הישראלי במבחן המשבר, השפעת המשבר על שוק הפיננסים ועל ענפי ההיי-טק והאינטרנט, מדינה, כלכלה ותהליכים ארוכי טווח, ניצול הזדמנויות עסקיות ופיננסיות, מודלים כלכליים להשקעה חברתית, חדשנות ועוד.