צנורות המזה"ת תספק למקורות צנרת מים בקוטר 100 אינץ' בכ-13.5 מיליון שקל

לצורך זה, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם החברה הטורקית נוקסל לרכישת הצינורות עבור מקורות ; אספקת הצנרת צפויה להתבצע ברבעון הראשון-השלישי של 2009

צנורות המזה"ת , מקבוצת גאון אחזקות , זכתה במכרז בין לאומי של חברת מקורות לאספקת צנרת בקוטר 100 צול, בהיקף כספי הנאמד בכ-13.5 מיליון שקל. אספקת הצנרת צפויה להתבצע ברבעון הראשון-השלישי של 2009.

לצורך ההשתתפות במכרז חתמה צנורות המזה"ת על הסכם שיתוף פעולה עם החברה הטורקית נוקסל (NOKSEL) לרכישת הצינורות עבור מקורות. עם זאת, במקביל להודעת הזכייה, מודיעה צנורות המזה"ת כי היא פועלת לפתח יכולת ייצור עצמאית של צינורות בקוטר 100 אינץ'.

בצנורות המזה"ת מייחסים חשיבות רבה לזכייה במכרז של מקורות בשל היותו הראשון בישראל לאספקת צינורות בקוטר של 100 אינץ' ומתוך הערכה כי בכוונת מקורות לעשות שימוש הולך וגובר בצינורות אלו בשנים הקרובות.

יו"ר צנורות המזה"ת, בני שריג, מציין כי "מדובר בזכייה במכרז חשוב ואסטרטגי עבור צנורות המזה"ת, שתבסס את מעמדה של החברה כיצרן הצינורות היחידי בישראל בקטרים הגדולים. הזכייה מהווה הכרה נוספת של מקורות בחברה כספק צינורות מוביל ועיקרי שלה. ישראל תיכנס בשנים הקרובות יותר ויותר למיזמי תשתית לאספקת מים בצנרת בקטרים של 100 אינץ'. עבור צנורות המזה"ת מדובר בהזדמנות להרחבת תמהיל המכירות וכן הזדמנות להתמודד בעתיד במכרזים בינלאומים נוספים בקטרים אלו".