שינוי ארגוני בפלאפון: הטיפול בלקוחות הפרי-פייד הועבר לחטיבה העסקית

הטיפול בתחום ירוכז בידי ראש החטיבה העסקית, דניאל ספיר, שמכיר את תחום הפרי-פייד על בוריו עוד מהימים שבהם כיהן כסמנכ"ל מכירות בחברת ברק ; המהלך לא צפוי להיות מלווה בפיטורי עובדים או צמצום כוח-אדם

שינוי ארגוני בחברת פלאפון: ל"גלובס" נודע כי החברה החליטה להעביר את כל הטיפול בנושא הפרי-פייד מהחטיבה הפרטית לחטיבה העסקית.

לקראת השלמת הקמתה של הרשת החדשה הוחלט בפלאפון לנצל את חלון ההזדמנויות ולהסדיר את הטיפול בתחום בידיו של דניאל ספיר, שמכיר את תחום הפרי-פייד על בוריו עוד מהימים שבהם כיהן כסמנכ"ל מכירות בחברת ברק.

הטיפול בנושא הפרי-פייד מתמקד במשא-ומתן עם גורמי ההפצה השונים, והיקף הפעילות יחסית זניח בחברה, כך שהחטיבה הפרטית לא הוחלשה בעקבות המהלך.

דניאל ספיר קיבל את תפקיד ראש החטיבה העסקית בפלאפון לפני כחצי שנה, לאחר ששימש כראש חטיבת הלקוחות וסמנכ"ל השירות ב-HOT . הוא החליף את יוסי אופיר שעזב לנהל עסקי נדל"ן בהודו.

גורמים בפלאפון ציינו כי המהלך לא צפוי להיות מלווה בפיטורי עובדים או צמצום כוח-אדם, וכי מדובר בטיפול שהוא לא ברמת הלקוח אלא ברמה העסקית של ניהול האופרציה.

פלאפון צפויה להשיק בקרוב את הרשת החדשה שלה, שתפעל בטכנולוגיית HSPA ותחליף בהדרגה את הרשת הקיימת. החברה שומרת על תאריך ההשקה בסוד, והמהלך צפוי להתממש ברבעון הראשון של 2009. בימים אלה החברה משלימה את הפריסה שלה ואת העיבוי בתוך מבני ציבור ומסחר רבים בארץ, על מנת שתוכל להרים את הרשת ביום אחד.