מספר גדול יותר של קמעונאיות מקוונות יציעו מבצעים מיוחדים ב"יום שני הווירטואלי" (Cyber Monday) שנערך לאחר סוף השבוע של חג ההודיה, מועד בעיטת הפתיחה של עונת הקניות לחג המולד ולראש השנה החדשה, כך מדווח אתר
יאהו .
הנתונים מתבססים על סקר שערך אתר הקניות המקוון שופזילה עבור Shop.org, חטיבת האינטרנט של התאחדות הקמעונאיות הארצית (NRF). השיעור גבוה משמעותית מאלה שתכננו מבצעי קידום מכירות ל"יום שני הווירטואלי" אשתקד. עוד פורסם כי קרוב ל-25% מהקמעונאיות יציעו משלוחים חינם על כל הרכישות, כתמריץ נוסף לצרכנים.
יום השני שלאחר סוף השבוע בן 3 הימים של חג ההודיה זכה לכינוי "יום שני הווירטואלי", מכיוון שצרכנים רבים שבים לעבודה ומשתמשים בגישה לאינטרנט מהיר במקום העבודה כדי לחפש מציאות שלא ניתן למצוא בחנויות רגילות.
אשתקד דיווחה חברת מחקר האינטרנט קום-סקור כי צרכנים אמריקניים הוציאו 733 מיליון דולר ב'יום שני הווירטואלי' - זינוק של 21% לעומת השנה הקודמת. עם זאת, נוכח המשבר, צפויות השנה המכירות להיות חלשות ביחס לשנים קודמות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.