מכון קידום מעלה קמפיין "ראש בראש" נגד המתחרה תחת הכותרת "יואל גבע, לך תצטיין!"
הקמפיין, בעלות של כ-2 מיליון שקל, עלה היום (ב') בשלטי חוצות ברחבי הארץ, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס.
הקמפיין פונה לקהל היעד הנרשם למועד מועד אפריל של הבחינה הפסיכומטרית, שהינו מועד הרישום הגדול ביותר במהלך השנה, והוא צפוי להמשך כ-3 שבועות.
לשון שלטי החוצות היא "יואל גבע - לך תצטיין! קידום מזמינה גם את יואל גבע ללמוד מה זה קורס פסיכומטרי בהתאמה אישית".
בקידום מגדירים את הקמפיין כחלק מהתדמית החצופה והצעירה של המותג. בעבר סירבה רשות השידור להעלות קמפיין רדיו של קידום תחת הכותרת "לך תצטיין", בגלל הקונוטציות השליליות העולות ממנה, והעניין הוכרע לטובת קידום בבג"ץ.
קרן זופניק, סמנכ"ל השיווק של "קידום לך תצטיין" מסרה כי "במסגרת הקמפיין השנתי העונתי, החלטנו לפנות לתלמידים המתלבטים בין שתי החברות המובילות את השוק, ולהדגיש את הבידול שלנו מהמתחרה".
שמעון גבע, מנכ"ל חברת "יואל גבע", אמר בתגובה: "כנראה שצדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים. אני נורא שמח שהחליטו לפרסם אותנו בחינם. לגופו של עניין, זה נראה לי פתטי".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.