אורי שני דחה על הסף הצעת פשרה של גאידמק לסיום הסכסוך

השניים נפגשו בבית-קפה ללא עורכי הדין שלהם ; מקורבי אורי שני: "ההצעה של גאידמק לא היתה מספיק רצינית" ; השבוע פיטר גאידמק את יועץ התקשורת והעוזר האישי שלו, יוסי מילשטיין, ואף נפרד מפרקליטו, עו"ד יוסי שגב

אחרי שהלהבות בסכסוך בין ארקדי גאידמק לאורי שני הגיעו לרף גבוה בחודש שעבר, עשו היום (ב') השניים צעד התקרבות ראשון. גאידמק ושני נפגשו בבית-קפה, כשהם אינם מלווים בעורכי הדין שלהם. נודע כי גאידמק הציע לשני הצעה לסיום הסכסוך, אך שני דחה אותה על הסף.

בסביבתו של שני אמרו ל"גלובס" כי הפער בין הצדדים גדול מאוד, וקשה אפילו להעריך אם תהיה פגישה נוספת בין השניים. "ההצעה של גאידמק לא היתה מספיק רצינית", אמרו. עם זאת, ציינו כי גאידמק הוא אדם בלתי צפוי - כך שקשה להעריך מה תהיה הצעתו הבאה, אם תהיה.

פרקליטו של שני, עו"ד רון ברקמן, אמר בתגובה: "אכן היתה פגישה, אבל אין פשרה". את תגובתו של גאידמק לא ניתן היה להשיג.

כזכור, שני עזב את קבוצת אריסון לטובת ניהול עסקיו בישראל של גאידמק, שאמורים היו להתאחד תחת חברת האחזקות EGB, אולם עוד בטרם החל את דרכו בחברה הוא התפטר מיוזמתו, לאחר שלדבריו גאידמק קיבל החלטות "מעל לראשו". הוא עיקל רכוש ומניות של גאידמק, בטענה כי הפר את הסכם העסקתו. בקרוב יכריע בית הדין לעבודה האם הסכסוך יתברר בבוררות, כדרישת שני - או בבית הדין, כדרישת גאידמק.

לפני כחודש "הסלים" הסכסוך בין השניים, לאחר שגאידמק ביצע "עיקול" פרטי על רכב האאודי 8A שקיבל שני מ-EGB, בזמן ששני סעד במסעדת "קיוטו" בהרצליה. בתגובה הגיש שני קובלנה פלילית פרטית נגדו, באשמת איומים, הסגת גבול, פגיעה בפרטיות ולשון הרע. שני טוען, בין היתר, כי גאידמק איים עליו בטלפון (בעברית): "כלב מלוכלך, אני אחסל אותך". הקראת הקובלנה נקבעה ל-8 בדצמבר, וגאידמק חוייב להופיע לדיון.

השבוע פיטר גאידמק את יועץ התקשורת והעוזר האישי שלו, יוסי מילשטיין, ואף נפרד מפרקליטו, עו"ד ד"ר יוסי שגב. "התחלתי לעבוד פול-טיים סביבו, וזה לא מתאים לי. הפסדתי חצי עונת שיט", הסביר שגב. "לא מספיק לי עו"ד אחד", הוסיף גאידמק. אולם בקהילה המשפטית נשמעו היום הערכות כי הסיבה לפרידה נגעה דווקא לגובה שכר-הטרחה שדרש שגב.

נודע כי גאידמק פנה לעו"ד יוסי בנקל בבקשה שייצגו, אולם השניים טרם סיכמו על כך.