קרן פימי רוכשת השליטה באינרום ב-105 מיליון שקל; ישי דוידי: "לפימי מיליארד דולר זמינים להשקעות חדשות"

הקרן, בעלת המניות הגדולה ביותר באינרום, תרכוש מחצית מהשליטה מחברת גרינסטון ותגיע להחזקה של 100% בחברה ; ישי דוידי: "למרות שאנו סבורים שהמשבר עדיין בעיצומו, פימי מתכוונת להמשיך במדיניות ההשקעה בחברות"

קרן פימי הודיעה היום (ד') כי היא רוכשת את השליטה בחברת אינרום, בהשקעה של 105 מיליון שקל. הקרן, שהיא בעלת השליטה האפקטיבית בחברה ומחזיקה 50% ממנה, רוכשת כ-50% מחברת גרינסטון ותחזיק לאחר העסקה ב-100% מהחברה.

ישי דוידי, מייסד ומנכ"ל פימי: "ההשקעה בחברה בעיצומו של המשבר נובעת מאמון רב שפימי רוחשת להנהלת החברה, בראשות אלדד בן משה, כמו גם בפוטנציאל הרב הטמון בחברות בקבוצה. למרות שאנו סבורים שהמשבר עדיין בעיצומו, פימי מתכוונת להמשיך במדיניות ההשקעה בחברות. לפימי כסף זמין להשקעות חדשות של כמיליארד דולר".

אינרום עוסקת בתחומי פעילות תעשייתית מגוונת, הכוללת צבעים, מוצרי פולימרים לבידוד, מוצרי בנייה ופיתוח, מוצרי גמר לבנייה, יציקות פלדה, בעיקר לטנק המרכבה ומוצרי שיש. מכירות החברה בשנת 2007 הסתכמו בכ-מיליארד שקל והרווח הנקי הגיע לכ-24 מיליון שקל. [לשנת 2008 התחזית היא כי מכירות החברה יסתכמו בכ-1.1 מיליארד שקל והרווח הנקי יעמוד על כ-[30 מיליון שקל.