זוכתה האישה שהתחזתה לנער במייספייס: לא היא הובילה להתאבדות של נערה

עם זאת, לורי דרו נמצאה אשמה ב-3 עבירות קלות בפרשה שעשתה כותרות בארה"ב ובעולם, ועוררה קריאות לאתרי רשתות חברתיות למנוע סוג כזה של התחזות

אישה אמריקנית שהתחזתה באתר הרשת החברתית מייספייס לנער בן עשרה, והואשמה כי גרמה לשכנתה בת ה-13 להתאהב בו ולהתאבד בגללו, זוכתה אתמול מן ההאשמות החמורות הללו.

עם זאת, לורי דרו נמצאה אשמה בשלוש עבירות קלות בפרשה שעשתה כותרות בארה"ב ובעולם, ועוררה קריאות לאתרי רשתות חברתיות למנוע סוג כזה של התחזות.

דרו, שיצרה במייספייס פרופיל מזויף של נער אחרי שבתה וחברתה בת ה-13 מיגן מאייר רבו ביניהן, לא הראתה כל תגובה כאשר פסק הדין הוקרא, ולא השיבה לשאלות עיתונאים בצאתה מבית-המשפט.

דרו, תושבת מיזורי, ניצבת בפני עונש שנע בין מאסר על תנאי וריצוי שלוש שנים על הרשעתה בעבירות הקלות יחסית. היא הייתה עלולה להישלח לכלא פדרלי ל-20 שנה אילו הורשעה בעבירות החמורות יותר.

התביעה טענה שדרו ואחרים יצרו במייספייס פרופיל מזויף של נער בן 16 כדי לחזר אחרי מאייר במשך כמה שבועות. לאחר מכן ניתק "הנער" את היחסים איתה, כשהוא מודיע לה ש"העולם יהיה מקום טוב יותר בלעדיה". מאייר תלתה עצמה באוקטובר 2006, אחרי שקראה את ההודעה של "הנער".

שרלי הנלי, מושבעת, אמרה לכתבים ביציאה מבית-המשפט שהיא והמושבעים האחרים החליטו לזכות את דרו מהעבירות החמורות יותר מפני שלא יכלו לדעת מי הקליד את המסרים במייספייס שגרמו למאייר את עוגמת הנפש.

טינה מאייר, האם השכולה, אמרה אחרי הקראת פסק הדין "זה אמור להיות צדק, לא רק בשביל מיגן אלא בשביל כל מי שעבר הטרדות ועינויים כאלו באינטרנט.