גם העובדים של רומן אברמוביץ' מרגישים את המשבר

קבוצת הכדורגל האנגלית צ'לסי מצמצמת הוצאות: עבודות בנייה ושיפוץ נדחות, השחקנים צריכים לשלם על ארוחות הצהריים שלהם, 15 מתוך 25 ציידי הכישרונות של המועדון פוטרו ולמאמן לא יהיה תקציב רכש בינואר

קבוצת הכדורגל האנגלית צ'לסי, שהתפרסמה בשנים האחרונות בעיקר בזכות הבזבזנות הבלתי נגמרת של הבעלים שלה רומן אברמוביץ', מתחילה לצמצם הוצאות בעקבות המשבר הכלכלי בעולם, שפגע ישירות גם בכיסיו העמוקים של האוליגרך.

אברמוביץ' הורה לצמצם בכל חלקי הקבוצה, שעל פי הדו"חות הכספיים האחרונים, החוב שלה נאמד ב-736 מיליון ליש"ט. ה"אובזרבר" מדווח היום (א') כי בנוסף לצעדים שכבר ננקטו, בצ'לסי החליטו כי שיפוץ מועדון הכושר של הקבוצה יידחה למועד לא ידוע, וכך גם הפיכת מועדון הלילה של השחקנים, שסמוך לסטמפורד ברידג', לאולם הופעות.

במסגרת צעדי ההתייעלות שכבר ננקטו, השחקנים יצטרכו מעתה לשלם על ארוחות הצהריים שלהם בין האימונים; 15 מתוך 25 ציידי הכישרונות של המועדון פוטרו, וגם פרנק ארנסן, הסקאוט הראשי וראש מחלקת הנוער, שמרוויח 2 מיליון ליש"ט בשנה, בדרך החוצה; ובחלון ההעברות הקרוב, שייפתח ב-1 לינואר, לא יקבל המאמן פיליפה סקולארי תקציב רכש, אלא אם כן ימכור חלק משחקניו.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט