אפקט פיני גרשון? רייטינג גבוה למשחק מכבי ת"א-מלאגה

המאמן החדש-ישן על הקווים סקרן את הצופים: משחק היורוליג גרף רייטינג ממוצע של 16.4% והפך למשדר הספורט השני הכי נצפה העונה בערוץ 10 ; הרייטינג הממוצע של 5 משחקיה של מכבי ביורוליג העונה: 13.7%

ההפסד של מכבי תל-אביב ביום חמישי האחרון למלאגה הפך למשחק הכי נצפה העונה של הצהובים ביורוליג, אחרי שנרשם למשחק ששודר בערוץ 10 רייטינג ממוצע של 16.4% בקרב משקי-בית יהודיים.

ככל הנראה, הסיבה העיקרית לנתון הגבוה היא הבאזז סביב המינוי של פיני גרשון למאמן הקבוצה. כזכור, גרשון החליף בשבוע שעבר את אפי בירנבוים המפוטר בתפקיד.

בסך הכל, הרייטינג הממוצע של 5 משחקיה של מכבי ביורוליג השנה עומד על 13.7%. כהשוואה, 11 משחקי ליגת העל בכדורגל, שגם הם שודרו העונה בערוץ 10, הביאו רייטינג ממוצע של 12.7%.

המשחק מול מלאגה הוא גם משדר הספורט השני הכי נצפה של ערוץ 10 העונה, אחרי משחק הכדורגל מהמחזור ה-4 בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה (16.7%) ויחד עם מכבי חיפה - בית"ר מהמחזור ה-7 (16.4%).

אגב, בערוץ 10 החליטו שהמשחק המרכזי בליגת העל ביום שני הבא יהיה מכבי חיפה - הפועל תל-אביב, בשל העובדה שהשתיים בצמרת הטבלה. התכנון המקורי של הערוץ היה לשבץ למחזור הקרוב דווקא את המשחק בין מכבי תל-אביב לבית"ר ירושלים.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט