שיווק ופסיכולוגיה במושב "סופר מרקטינג" בוועידת ישראל לעסקים 2008

[לאתר ועידת ישראל לעסקים] מושב הסופר-מרקטינג בוועידת ישראל לעסקים יעסוק בסוגיית שכנוע הצרכנים בעידן של עודף גירויים ; את המושב תנחה לילך סיגן, עורכת "גלובס הערב"

מושב הסופר-מרקטינג בוועידת ישראל לעסקים יעסוק בסוגיית שכנוע הצרכנים בעידן של עודף גירויים. את המושב תנחה לילך סיגן, עורכת "גלובס הערב".

אחד הדוברים במושב הוא צ'אק פורטר, יושב ראש משותף בסוכנות הפרסום קריספין-פורטר ובוגוסקי, שהכפיל את פעילותה של הסוכנות לאחר 3 שנים בלבד.

דובר נוסף במושב הוא מייק "זאפי" זאפולין, מייסד ומנכ"ל Internet Real Estate Group, יוצר של מותגי אינטרנט.

דובר נוסף הוא יונתן לבב, פרופסור למנהל עסקים, מאוניברסיטת קולומביה המתמחה בהתנהגות צרכנים, ומחקרו מתמקד בפסיכולוגיה של קבלת החלטות ושיקול-דעת.

ועידת ישראל לעסקים תתקיים השנה בסימן המגמות הכלכליות והפוליטיות בצל המשבר בכלכלה הגלובלית. בוועידה ישתתפו בכירי הקהילה העסקית הבינלאומית, אנשי אקדמיה ומחקר, מנכ"לים של חברות ענק ואנשי מדיה אשר יגיעו לישראל במיוחד לימי הוועידה. המשתתפים ייטלו חלק בהרצאות ובפאנלים בנושא המשבר הכלכלי והשפעותיו.

בין יתר הנושאים האקטואליים שיועלו לדיון: המשק הישראלי במבחן המשבר העולמי, מדינה, כלכלה ותהליכים ארוכי טווח, ניצול הזדמנויות עסקיות ופיננסיות, השפעת המשבר על השוק הפיננסי ועוד.