חודשיים לאחר שסיכם על רכישת רדיו 99: רדיו ללא הפסקה מקצץ לעובדיו 10% מהשכר

מנכ"ל התחנה, עידו מור, במכתב לעובדים: "רדיו ללא הפסקה, למרות חוסנו הכלכלי, מחוייב לצמצום לנוכח המצב כדי להמשיך לפעול באופן מיטבי. אין ברירה אלא להתנהל באופן התואם למציאות כלכלית המצויה בחוסר ודאות"

הקיצוצים מגיעים גם לרדיו: תחנת הרדיו האזורית, רדיו ללא הפסקה, שבבעלות אנשי העסקים אלי עזור ודודי ויסמן, מבצעת קיצוץ רוחבי של % 10 בשכר כלל עובדי התחנה. במכתב שנשלח לכלל העובדים בסוף השבוע האחרון כתב מנכ"ל התחנה, עידו מור, כי "רדיו ללא הפסקה, למרות חוסנו הכלכלי, מחוייב לצמצום לנוכח המצב על מנת להמשיך לפעול באופן מיטבי. אין ברירה אלא להתנהל באופן התואם למציאות כלכלית המצויה בשפל ובחוסר ודאות".

עוד נכתב כי הקיצוצים יבואו לידי ביטוי, בין היתר, בשכרם של כל עובדי התחנה והחל מהחודש הבא, שכר דצמבר, יקוצץ השכר ב-10%. מור הבהיר במכתבו כי "הנחייה זו הינה גורפת לכל העובדים וספקי השירותים של רדיו ללא הפסקה, ללא יוצא מן הכלל".

צעדי ההתייעלות ברדיו FM103 לא ייגמרו רק בקיצוץ שכר. בימים אלה מתנהל משא ומתן מול ספקים, כמו גם בחינה מחדש של לוח השידורים של התחנה. מור אמר היום (א') בתגובה כי "התחזית לשנת 2009, המשבר הכלכלי והמשבר בשוק הפרסום מחייבים התייעלות".

למרות דברים אלה יש לזכור כי לפני כחודשיים סוכם בין רדיו ללא הפסקה לבין ארקדי גאידמק על רכישת תחנת הרדיו 99 שבבעלותו, זאת לאחר שגאימדק לא יכול היה להמשיך ולהחזיק בתחנה בשל מעורבותו הפוליטית. יחד עם זה, העסקה טרם הושלמה וכיום רדיו 99 (שבבעלות חברת כ.א.ן תקשורת שבשליטת גאידמק) נמצא בידי מפרק זמני, זאת בעקבות תביעות שהגישו נגד התחנה חלק מעובדיה.