בשורה טובה לצ'לסי: חתמה חסות עם תומאס קוק עבור 7 מיליון ליש"ט

דווקא בזמן שרומן אברמוביץ' מנסה לחתוך הוצאות בקבוצת הכדורגל האנגלית, הצליחו הכחולים להאריך את הספונסרשיפ עם חברת הנסיעות ב-4 שנים נוספות, ולקבל סכום שגבוה ב-130% מההסכם הקודם

בתוך גל הצמצומים שעובר מועדון הכדורגל של צ'לסי, בשורה אחת טובה בכל זאת מצליחה הקבוצה של רומן אברמוביץ' לקבל בתחום הכלכלי. סוכנות הנסיעות תומאס קוק הודיעה היום (ב') על הארכת חוזה החסות עם הכחולים ל-4 שנים נוספות, עד 2012, בעסקה כוללת של 7 מיליון ליש"ט. מדובר בעלייה של 130% לעומת החוזה הקודם בין הצדדים שעמד על 750 אלף ליש"ט לעונה.

הספונסרית המרכזית של צ'לסי היא סמסונג, שמשלמת לה כ-10 מיליון ליש"ט בעונה. ב-2006/07 הצליחה צ'לסי לרשום הכנסות של 56.4 מיליון ליש"ט מהסכמי חסות ומהסכמים מסחריים שונים.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט

תומאס קוק היא ספונסרית החולצה הראשית של מנצ'סטר סיטי עבור 1.5 מיליון ליש"ט לעונה. ההסכם בין הצדדים הוארך בקיץ האחרון לעונה נוספת, השישית בסך הכל. בנוסף חתומה תומאס קוק על הסכם מסחרי גם עם ליברפול.

אגב, בראיון ל"סקיי" הודיע היום יו"ר צ'לסי, פיטר קניון, כי הקבוצה לא תהיה פעילה בשוק ההעברות של ינואר. "החלטנו לא להיות מעורבים בפעילות בחלון ההעברות, בין היתר בגלל שסוג השחקנים שאנחנו צריכים לא פנויים כרגע. מעבר לזה, יש לנו כמה שחקנים פצועים שאמורים לחזור ואיתם הסגל שלנו יהיה חזק הרבה יותר".