צ'רלטון רכשה את זכויות השידור של משחקי היורוליג לעונה הנוכחית

תשדר כבר ביום רביעי את המשחק בין לה מאן למאלגה ותלווה את המפעל עד לסיומו, כולל שלבי ההכרעה ; תוכל לשדר משחקים גם בימי חמישי, בתנאי שלא יתנגשו עם שעות השידור של משחקי מכבי ת"א בערוץ 10

צ'רלטון, המפעילה את ערוצים ספורט 1 וספורט 2, רכשה את זכויות השידור של משחקי היורוליג לעונה הנוכחית. מדובר במשחקים עד תום העונה, לא כולל את משחקי מכבי ת"א שמשודרים בערוץ 10.

עם זאת, צ'רלטון תשדר משחקים מהבית של מכבי, כאשר השידור הראשון יהיה כבר ביום רביעי הקרוב (21:15) מהמשחק בין לה מאן למלאגה. ביום רביעי הבא ישודר משחק נוסף מהבית של הצהובים, בין ציבונה זאגרב ללה מאן.

ספורט 1 וספורט 2 ילוו את המפעל גם בשלב הטופ 16 ובשלב ההצלבה בשמינית הגמר. במידה וחניכיו של פני גרשון לא יעפילו לפיינל פור בברלין, הזכויות לאירוע יהיו של צ'רלטון.
על פי ההסכם, צ'רלטון תוכל לשדר את משחקי היורוליג שיתקיימו בימי רביעי. במידה ותרצה לשדר משחקים מימי חמישי, תוכל לעשות כן במידה שלא יתנגשו עם שעת המשחק של משחקי מכבי.

אדר זהבי, מנכ"ל צ'רלטון, אמר בהודעה לעיתונות: "אנו ממשיכים בקו של רכישת זכויות שידור של המפעלים היוקרתיים ואיכותיים בעולם הספורט ואנו גאים בשיתוף הפעולה החדש עם היורוליג אשר יעשיר את חובבי הכדורסל בארץ בעשרות משחקים איכותיים מאין כמותם אשר צופי הספורט לא היה חשופים אליהם".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט