נמשכים השינויים בתנובה: דוד לרון מצטרף להנהלת החברה

לרון, שכיהן כמנכ"ל חברת ההסעדה נורקייט, מונה ליו"ר החברות הבנות שאינן חלק מתשלובת החלב ; בשלב ראשון יקבל לרון אחריות על החברות טירת צבי, מאמא עוף, דגי תנובה, אוליביה וחטיבת הבשר

תנובה ממשיכה בשינויים הארגוניים: דוד לרון, בן 46, מונה ליו"ר החברות הבנות של תנובה שאינן חלק מתשלובת החלב ו-COO של הקונצרן. בשלב ראשון יקבל לרון אחריות על החברות טירת צבי, מאמא עוף, דגי תנובה, אוליביה וחטיבת הבשר.

לרון יחליף בתפקידו את עברי גורן, ששימש כסמנכ"ל ויו"ר החברות הבנות, ובנוסף לכך ישמש כאמור כ-COO של הקונצרן. במסגרת זאת יהיה אחראי לרון להובלת תהליכים חוצי ארגון בקבוצה הכוללים בניית תשתיות ותהליכי עבודה.

מינויו של לרון חותם למעשה שורת מינויים שערך הקונצרן מאז רכישתו על-ידי אייפקס ומבטח-שמיר. תחילתם במינויו של ליעד כהן למנכ"ל הקבוצה ומינויו של אייל מאליס למנכ"ל תשלובת החלב. בנוסף נערכו מינויים לתפקידים אחרים בהנהלה כך שלמעשה מדובר בהנהלה חדשה שאליה יצטרף כעת לרון.

לרון הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מטעם אוניברסיטת חיפה, ובוגר TIM במסלול הכשרה מיוחד למנהלים בכירים (של הטכניון ו-M.I.T).

לתנובה הוא מגיע עם ניסיון עשיר בענף מוצרי הצריכה. בשנתיים האחרונות הוא שימש כמנכ"ל חברת נורקייט, חברת ההסעדה המובילה בשוק.

קודם לכן הוביל את תהליך המיתוג מחדש של סלקום תחת הסלוגן "ככה זה כשאוהבים" ואת בניית הקונספט של סלקום ווליום וזאת בתוקף תפקידו כראש חטיבת הלקוחות ומ"מ מנכ"ל סלקום. בעבר כיהן לרון גם כמנכ"ל חברת הסלטים של שטראוס .

המינוי הנוכחי הוא חלק מכוונתה של תנובה להרחיב משמעותית את פעילות החברות הבנות שאינן כוללות את תשלובת החלב.

ההערכה היא כי מחזור המכירות של קבוצת תנובה עומד על כ-5 מיליארד שקל כאשר מקור 3.5 מיליארד שקל מהמחזור הוא פעילות תשלובת החלב.

ההערכה היא כי בקבוצה מעוניינים ליצור שתי זרועות יציבות בנוסף לזרוע תשלובת החלב. האחת היא באמצעות החברות הבנות והשנייה באמצעות הפעילות הגלובלית שאייפקס הצהירה שבכוונתה לפתח.