למרות הדיווחים: בוולנסיה טוענים כי המועדון אינו על סף פשיטת-רגל

ה"מארקה" דיווח כי קבוצת הכדורגל הספרדית תועבר לכונס נכסים אם לא תסדיר עד ה-31 בדצמבר חוב של 50 מיליון אירו ; נשיא הקבוצה מכחיש: "פרסומים לא נכונים וחסרי אחריות. אולי נתבע את מפרסמי הידיעה"

ה"מארקה" הספרדי דיווח הבוקר (ד') כי קבוצת הכדורגל ולנסיה נמצאת על סף פשיטת רגל. העיתון פרסם כי "העטלפים" מחוייבים להסדיר חוב של 50 מיליון אירו עד ה-31 בדצמבר, אחרת המועדון יועבר לכונס נכסים.

הסיבה העיקרית למצב הכלכלי הקשה של ולנסיה היא ההתחייבויות על האצטדיון החדש שבונה הקבוצה, שאמור להכיל 73 אלף מקומות ובנייתו אמורה להסתיים לפני תחילת עונת 2009/10. "המארקה" הוסיף ודיווח כי שחקני הקבוצה עשויים לא לקבל את משכורות דצמבר, ושדויד וייה ודויד סילבה, מכוכבי הקבוצה ומי שעזרו לנבחרת ספרד לזכות ביורו 2008, יימכרו בינואר כדי לכסות את החוב.

עם זאת, ולנסיה הוציאה מאוחר יותר היום הודעת הכחשה לפרסומים: "למועדון יש תוכנית כלכלית ברורה ויציבה", אמר נשיא הקבוצה, ויסנטה סוריאנו. "הנשיא, המנהלים והעובדים ימשיכו במשימה שלהם להצעיד את ולנסיה לעתיד פיננסי יציב. הפרסומים בדבר פשיטת רגל קרובה הם לא נכונים וחסרי אחריות, ואנחנו משאירים לעצמינו את האופציה לתבוע את מפרסמי הידיעה במידה ונצטרך לעשות זאת".

אגב, לפחות על המגרש לוולנסיה אין כל כך הרבה צרות. הקבוצה מדורגת במקום ה-3 ב"לה ליגה", מרחק 5 נקודות בלבד מהמוליכה ברצלונה.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט