קדימה עולה מדרגה בקמפיין השלילי נגד נתניהו: השיקה אתר אינטרנט בשם "ביבי בלוף"

האתר החדש מוקדש כולו למתקפה אישית נגד מנהיג הליכוד, בניסיון להציגו כאדם שלא ניתן לסמוך עליו

צעד נוסף של "קדימה" בקמפיין השלילי נגד נתניהו: המפלגה הציגה הבוקר (ה') אתר חדש בשם "ביבי בלוף", ובו מתקפה אישית נגד מנהיג הליכוד, בניסיון להציגו כאדם שלא ניתן לסמוך עליו. כך דווח בגלי צה"ל.

מלבד משחק הקורא לגולשים להכריע אילו מבין אמרותיו של נתניהו לאורך השנים הם "בלוף", ניתן גם למצוא שם ציטוטי עבר של דן מרידור כנגד מנהיג התנועה אליה הצטרף, מהתקופה בה לא בדיוק תמך בנתניהו: "צריך להציל את המדינה מקסמי השווא המסוכנים של מר נתניהו", הוא מצוטט שם.

הלוגו המעטר את דף הבית הוא למעשה סיסמת מסע הבחירות של קדימה: "ביבי? אני לא מאמין לו", ומתחת לסיסמא - קריאה למתנגדיו של מנהיג הליכוד להשאיר פרטי התקשרות, בכדי שיוכלו לצרפם לקדימה.

מעבר לכך, מוצף האתר בסרטי תעמולה ממוחזרים מבחירות 2006, כמו למשל סרטון ישן בו מתבטא מקים המפלגה, אריאל שרון, בגנותו של נתניהו: "אדם הנתפס בפאניקה ומאבד עשתונות בשעת מבחן", הוא אומר שם.

בתחתית האתר, באותיות קטנטנות, נכתב כי הוא "מוגש כחומר למחשבה על ידי קדימה" - לאחר שביום שני הודיע הליכוד כי יפנה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט אליעזר ריבלין, בבקשה שיורה על הסרת הקמפיין - כיוון שהמפרסמים לא ציינו את שמם.

הליכוד: "ללבני אין מענה לכך שהעם לא סומך עליה"

עם תחילת הקמפיין נגד נתניהו, שהתחיל עם פרסום סטיקר הנושא את סיסמת האתר - כבר הכריז יושב-ראש הליכוד כי הקמפיין האישי נגדו חסר טעם: "עוד יגידו עליי ועלינו דברים רבים שיגרדו בשפכטל מהבוידעם", אמר.

בתגובה רשמית מטעם המפלגה, נכתב כי "לבני בחרה בקמפיין שלילי, כי לה ולקדימה אין מענה לכך שהעם לא סומך עליה בעת המשבר בו נמצאת היום המדינה - לא בתחום הכלכלי ולא בתחום הבטחוני".

"ביבי הוא זה שיחלץ את המדינה מהמשברים בהם היא נמצאת", הצהירו בליכוד, "העם יודע שנתניהו הוא היחיד המגלה כושר מנהיגות בעת משבר".