בעלי המניות יחליטו: איזי בורוביץ' עשוי לקבל מאל-על כרטיסי טיסה בחינם ושדרוגים לכל החיים

בורוביץ' יזכה ל-2 כרטיסים בשנה לו ולאשתו, 3 כרטיסים נוספים ב-90% הנחה, ועל שאר הטיסות יצטרך לשלם תעריף של 50% ממחיר הטיסה ; ילדיו ובני-זוגם יזכו לכרטיס אחד בשנה בהנחה של 80%

אסיפת בעלי המניות של חברת אל על שתתכנס במשרדי החברה ב-30 בדצמבר בשעה 11 בבוקר צפויה להתבקש להחליט בין היתר על כרטיסי טיסה שיוענקו ליו"ר הדירקטוריון היוצא של החברה, איזי בורוביץ'.

איזי בורוביץ' צפוי ליהנות מ-2 כרטיסי טיסה בחינם בשנה ו-3 כרטיסים נוספים בהנחה של 90%. על יתר הטיסות באל על ייאלץ בורוביץ' להסתפק בהנחה של 50% שיינתנו לו ללא הגבלה על מספר הטיסות.

כל הטיסות של בורוביץ' ישודרגו על בסיס מקום פנוי למחלקת הטיסה הגבוהה ביותר, הזמינה לפני העלייה על המטוס. ילדיו של בורוביץ' ובני זוגם עד גיל 21 יזכו גם הם לכרטיס טיסה אחד בשנה לכל יעדי אל על בהנחה מיוחדת של 80% לכרטיס.

בחברה הדגישו כי זכויות הטיסה ניתנות באופן אישי למר בורוביץ' ואינן מהוות תקדים וחורגות מהסכמים קודמים עם יו"ר דירקטוריונים קודמים.

אסיפת בעלי המניות תתבקש גם לאשר את שכרו של יו"ר הדירקטוריון הזמני של החברה, אמנון ליפקין שחק, שצפוי לעמוד על 60 אלף שקל ברוטו. גם לגבי טיסותיו של שחק, צויין כי בכל טיסותיו תשודרג מחלקת הטיסה של שחק למחלקה הגבוהה, הזמינה ביותר.