בקשה לפשיטת-רגל נגד פרדי רובינסון: חייב 272 אלף שקל לחברת הנדסה שביצעה עבודות בביתו הפרטי

נכון להיום, חובו של רובינסון בתיק ההוצאה לפועל עומד על 307 אלף שקל ; א.י.ב הנדסה והשקעות מחולון טוענת כי נותרה ללא יכולת פירעון אמיתית מנכסיו של רובינסון' העושה כל שביכולתו על מנת להתחמק מתשלום חובו

לבית המשפט המחוזי בתל-אביב הוגשה היום (ד') בקשה להמציא התראת פשיטת-רגל לפרדי רובינסון, בעל השליטה בקבוצת מילומור . בבקשה, שהוגשה על-ידי חברת א.י.ב הנדסה והשקעות מחולון, נאמר כי במחצית אוגוסט השנה, לאחר ניהול הליך בוררות שעניינו עבודות בינוי ותשתית שביצעה המבקשת בביתו הפרטי של רובינסון, חוייב רובינסון לשלם למבקשת 272 אלף שקל.

בעקבות מתן פסק הדין, נפתח כנגד רובינסון תיק הוצאה לפועל על מנת לנסות ולגבות ממנו את החוב. לדברי המבקשת, למרות פנייתה לרובינסון בדרישה לתשלום החוב הפסוק טרם שילם רובינסון מאומה על חשבון חובו, וחרף כל מאמציה לרבות אין ספור פניות אל רובינסון ונקיטת הליכי גבייה שונים לא עלה בידיה לגבות את החוב. נכון להיום, חובו של רובינסון בתיק ההוצאה לפועל עומד על 307 אלף שקל.

לדברי המבקשת, היא נותרה עומדת בפני שוקת שבורה ללא יכולת פירעון אמיתית מנכסיו של רובינסון העושה כל שביכולתו על מנת להתחמק מתשלום חובו.

בהתראת פשיטת-הרגל נאמר כי על רובינסון לשלם תוך שבעה ימים ממועד קבלת ההתראה לזכותה של המבקשת את הסכום האמור. אי תשלום החוב ייראה כמעשה פשיטת רגל אשר יוכל לשמש יסוד לבקשת פשיטת רגל נגד רובינסון. (בש"א 22496/08).