למה כדאי להונדה למצוא רוכש

ההחלטה של ענקית הרכב היפנית להפסיק את פעילותה של קבוצת הפורמולה 1 צפויה לעלות לחברה כ-150 מיליון דולר, במידה ולא תמצא רוכש עד תחילת העונה בחודש מרץ

ההחלטה של חברת הונדה להפסיק את פעילותה של קבוצת הפורמולה 1 צפויה לעלות לענקית הרכב היפנית כ-150 מיליון דולר, במידה ולא תמצא רוכש עד תחילת העונה בחודש מרץ. כך מפרסם "הטיימס".

מלבד סכום של כ-35 מיליון דולר אותו תיאלץ לשלם כפיצויים לנהג ג'נסון באטון אחרי שהחתימה אותו לא מכבר על חוזה לשלוש שנים, תיאלץ החברה לשלם פיצויים ל-700 אנשי צוות שהועסקו, חלק מהם בשכר גבוה מאוד. כך למשל רוס בראון, המנהל הטכני שהוביל את מיכאל שומאכר לשבע זכיות באליפות העולם, ומועסק בהונדה עבור שכר שנתי של כ-6 מיליון דולר לשנה.

הונדה תיאלץ למצוא פיתרון לספונסרים שהוחתמו בקבוצה, למשל חברת הדלק הברזילאית פטרובאס שעזבה את חברת וויליאמס והצטרפה להונדה עבור 20 מיליון דולר בשנה.