ההאטה מגיעה למוצרי הצריכה: פרוקטר אנד גמבל מפרסמת אזהרת הכנסות רבעונית

על אף אזהרת ההכנסות, ענקית מוצרי הצריכה צופה כי תעמוד ביעדי הרווח לרבעון ולשנה הפיסקאלית כולה ; חברת התרופות האמריקנית אלי לילי מצפה לעבור להפסד שנתי

ההאטה העולמית מגיעה למוצרי הצריכה: פרוקטר אנד גמבל מפרסמת אזהרת הכנסות רבעונית. על אף אזהרת ההכנסות, צופה ענקית מוצרי הצריכה צופה כי תעמוד ביעדי הרווח לרבעון ולשנה הפיסקאלית כולה.

החברה ציינה בהודעתה כי היא צופה כי הצמיחה האורגנית תיהיה נמוכה יותר מהתחזיות הקודמות שפירסמה שהיו בטווח שבין 4% ל-6%.

"השינוי בהערכות מונע בעיקר מהירידה במלאים שמחזיקים הסיטונאים, המפיצים והצרכנים גם בשווקים המפותחים וגם בשווקים המתפתחים" אמרה החברה בהודעתה.

רווחי החברה ברבעון עדיין צפויים להיות בטווח שבין 1.58 ל-1.63 דולר למניה. כמוכן הותירה החברה את תחזיות הרווח לשנה כולה ללא שינוי בטווח שבין 4.28 ל-4.38 דולר למניה.

נציין כי במסחר המוקדם רושמת המניה ירידה של כ-1.5% המשקף לה מחיר של 59.12 דולר. מתחילת השנה איבדה המנייה כ-19.5%.

גם חברת התרופות האמריקנית אלי לילי הודיעה היום לפני פתיחת המסחר כי היא מצפה לעבור להפסד שנתי, על רקע הפרשות חד פעמיות בהיקף של 4.05 עד 4.5 דולר למניה בעיקבות הרכישה של חברת ImClone מוקדם יותר השנה.

החברה הודיעה כי תדווח על הפסד של 1.56 עד 2.06 דולר למניה וזאת לעומת תחזית קודמת בה צפתה החברה לרווח שינוע בין 2.44 ל-2.49 דולר למניה.

בניטרול הוצאות חד פעמיות משמעותיות אלו החברה חזרה על תחזית הרווח לשנה כולה שתסתכם בין 3.97 עד 4.02 דולר למניה.

בהתייחסה לשנת 2009 אמרה החברה כי היא צופה כי רכישת ImClone תפחית מרווחיה בין 30 ל-35 סנט למניה. רווחי השנה הבאה כולה צפויים לנוע בטווח שבין 4 ל-4.25 דולר למניה.