ורינט מפטרת עשרות עובדים: מעסיקה למעלה מ-2,500 עובדים בעולם מתוכם כמה מאות במרכז בהרצליה

ורינט היא אמנם חברה ציבורית, אך משקיעי החברה לא זכו לראות דו"חות כספיים שלה זה שלוש שנים ; הסיבה לכך היא שהחברה האם שלה, קומברס טכנולוג'י, שמחזיקה ב-64% ממניותיה, עדיין חוקרת את השפעות שערוריות הבקדייטינג והחשבונאות שהתגלו בה

חברת ורינט , מקבוצת קומברס טכנולוג'י, מפטרת עשרות מעובדיה. כך נודע ל"גלובס". ורינט, בניהולו של דן בודנר, מפתחת מערכות הקלטה לווידיאו וקול וניתוח מידע עבור השוק הביטחוני ועבור ארגונים. החברה השלימה לפני כשנה וחצי את הרכישה הגדולה ביותר בתולדותיה, כששילמה עבור מתחרתה האמריקנית וויטנס 950 מיליון דולר. כיום, מעסיקה ורינט למעלה מ-2,500 עובדים ברחבי העולם, מתוכם כמה מאות במרכז החברה שבהרצליה.

ורינט היא אמנם חברה ציבורית, אך משקיעי החברה לא זכו לראות דו"חות כספיים שלה זה שלוש שנים. הסיבה לכך היא שהחברה האם שלה, קומברס טכנולוג'י, שמחזיקה ב-64% ממניותיה, עדיין חוקרת את השפעות שערוריות הבקדייטינג והחשבונאות שהתגלו בה. כל עוד קומברס אינה מסיימת את חקירתה בנושא, גם ורינט לא יכולה לפרסם דו"חות מלאים.

מניית ורינט נסחרת כיום ברשימת הפינק שיטס, אליה הועברה מהרשימה הראשית של הנאסד"ק לאחר שלא עמדה בקריטריונים להמשיך ולהיסחר, שכוללים את פרסום הדו"חות הכספיים במועד.

לפי הערכת האנליסט דניאל מירון מבית ההשקעות RBC, הכנסות ורינט יצמחו ב-26% ב-2008 וסתכמו ב-725 מיליון דולר, כשב-2009 הן יצמחו ב-1% בלבד. בסקירה שפרסם לפני מספר שבועות העריך מירון שמכירות החברה לארגונים יפחתו בכ-1% ב-2009, והמכירות בתחום ה-Homeland Security יצמחו בשיעור של 4%. הרווח הנקי צפוי להגיע השנה ל-53.8 מיליון דולר ולרדת ל-47.7 מיליון דולר ב-2009.

בוורינט סירבו להגיב לידיעה.