טבלת רייטינג: "תוכנית האירוח של בובליל" לא כבשה את המסך

התוכנית ששודרה ביום שישי האחרון בערוץ 20 לא הצליחה לשחזר את ההצלחה מהשבוע שעבר ורשמה רייטינג ממוצע של כ-4.5% ; תוכנית ההדחה של "האח הגדול" ביום שלישי האחרון רשמה רייטינג שיא של 37.3%

"תוכנית האירוח של בובליל" ששודרה ביום שישי האחרון לא הצליחה לשחזר את ההצלחה של ערוץ 20 מהשבוע שעבר: ביום שישי בערב, החל מהשעה 21:00 ועד לאחר 23:00 בלילה, רשם ערוץ 20 של HOT רייטינג ממוצע של כ-4.5% בקרב משקי-בית יהודיים, זאת לעומת רייטינג של כ-7.5% שנרשם ביום שישי שעבר, אז נכנסו ארז טל ואסי עזר לבית "האח הגדול".

על אף שמדובר בנתון מרשים, הוא עדיין נמוך בכ-40% מהרייטינג שנרשם שבוע קודם לכן. יחד עם זאת, תוכנית ההדחה של "האח הגדול", ששודרה על-ידי קשת ביום שלישי האחרון, הצליחה לרשום רייטינג שיא של 37.3% בקרב משקי בית יהודיים ו-964 אלף צופים פרטיים. התוכנית ששודרה ביום ראשון רשמה ממוצע של 33.8% ו-902 אלף צופים פרטיים.

במהלך החודש האחרון בימי שישי בערב מתנהל מאבק קשה בין קשת לבין רשת. ביום זה, יום שידור של רשת, היא משדרת את התוכנית "שבוע סוף", ובקשת מאשימים כי מדובר בגניבת הפורמט של "ארץ נהדרת". מנגד, ברשת טוענים כי קשת עושה כל שביכולתה על מנת לחבל ב"שבוע סוף", זאת באמצעות קידום "האח הגדול" בערוץ 20 ובערוץ ביפ, בדיוק בשעות בהן משודרת "שבוע סוף". "שבוע סוף" רשמה בשישי האחרון רייטינג ממוצע של 20.4% ודורגה במקום השביעי בטבלה.

בסך-הכל, קשת מיוצגת עם 3 תוכניות בטבלה, לעומת 5 של רשת ושתי תוכניות של חברת החדשות של ערוץ 2. עם זאת, אחרי שבחודש האחרון "אולפן שישי" של חדשות ערוץ 2 הצליחה להשיג נתונים גבוהים, ביום שישי האחרון רשמה המהדורה ירידה של כ-15% ברייטינג שהסתכם ב-16.2%.