סקטורים לפני גיאוגרפיה

מעקב טכני אחר ETF's בסין, ברזיל וטיוואן

בשבוע שעבר הצענו בטור זה לבחון חזרה להשקעה ב-ETF's של סין, ברזיל וטיוואן (הסדר הזה היה גם סדר העדיפויות להשקעה). נבדוק היום מה קורה עם ה-ETF's הללו ואח"כ נדבר קצת על השקעה בסקטורים גלובליים.

FXI, ה-ETF להשקעה בסין, הצליחה להישאר מעל רמת התמיכה שב-27.5 דולר. המשמעות היא שהיא עדיין בטריטוריה חיובית. הלחץ כלפי מטה על FXI הוא בשלב זה תיקון שמאפשר כניסה במחיר נוח יותר. ניתן למקם פקודת הגנה מתחת ל-27.5 דולר או מתחת ל-26.3 דולר אם רוצים לנטרל רעשי מסחר. לטווח הבינוני אנחנו מצפים לעליה. מהלך מעל 32.5 דולר יחשב סימן חיובי מאוד. עדיין חזקה בהשוואה ל-S&P500.

EWZ, ה-ETF להשקעה בברזיל, מוקמה במקום השני מבחינת סדר העדיפויות אבל נראה שהיא דווקא מתחזקת בהשוואה לסין. זה עוד לא מובהק אבל אולי מספיק בשביל לתת לה משקל שווה בתיק. נמצאת בטריטוריה שורית. תיבחן תמיכה ב-35 דולר.

EWT, ה-ETF להשקעה בטיוואן, מוקמה במקום השלישי מבחינת סדר העדיפויות אבל עדיין נמצאת במצב טוב מבחינת הסיכוי לעליה ולהתחזקות בהשוואה ל-S&P500.

השורה התחתונה, אנחנו ממשיכים להיות בעד שלוש ה-ETF's. נמשיך לעקוב.

חוזרים לתשתיות וחומרי גלם

בטור "קניון המניות" שיתפרסם כאן ביום חמישי נתחיל להציג את התיאוריה שלנו לפיה בחירת הסקטור להשקעה עולה בסולם החשיבות על בחירת המדינה. במילים אחרות, שיוך חברה לסקטור מחליף את שיוכה למדינה בתהליך קבלת ההחלטות.

אחת האפשרויות לאתר רעיונות השקעה ו/או להשקיע בסקטורים על פני הגלובוס היא באמצעות ETF's מתאימות. יש מגוון רחב. אחת המוכרות, לפחות לקוראי טור זה, היא GII להשקעה בתשתיות. נראה ו-GII נכנסת לתקופה של התחזקות בהשוואה ל-S&P500 ועל רקע העניין העולמי המחודש בסקטור הזה, גם במסגרת תוכניות ההאצה הכלכליות, בהחלט כדאי לבחון השקעה בה. הגנה מתחת ל-36 דולר.

MXI היא ETF להשקעה גלובאלית בחומרי גלם המבוססת על מדד S&P הרלבנטי. כעקרון, אנחנו מעדיפים ETF's המבוססות על מדדים של חברות מדדים כמו S&P ו-MSCI על פני ETF's המבוססות על מדדים של חברות פחות מיומנות. לארה"ב משקל של 24% ב-MXI ואחריה נמצאות בריטניה, קנדה, אוסטרליה ויפן. BHP היא האחזקה הגדולה ביותר ובסך הכל מחזיקה MXI 118 מניות. טכנית, החל תהליך של התחזקות בהשוואה ל-S&P500. תמיכה ב-35 דולר.

ביום שלישי הבא נמשיך עם רעיונות נוספים.

זיו סגל- ( CMT ) A level 2 Chartered Market Technician
תוכנת Meta Stock באדיבות קונסיליום
זיו סגל כותב ניתוחים טכניים עבור גופים פיננסיים ובתי השקעה לרבות Easy-Forex ו-אופנהיימר.
זיו סגל ו/או לקוחותיו עשויים להחזיק בניירות ערך או נגזרי ניירות ערך המוזכרים בטור זה.
אין לראות בטור זה משום המלצה לרכישה או למכירה של ניירות ערך או תחליף לייעוץ
המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.
תגובות:
segalziv@gmail.com