הראל קודש, בכיר לשעבר באמדוקס, מונה לסגן נשיא ב-EMC העולמית

קודש (50) יוביל את פיתוח וצמיחת קו מוצרים ופתרונות של החברה בתחום ענן המחשוב. בנוסף, ישמש כמנכ"ל החברה-הבת החדשה, Decho, שעוסקת בניהול מידע אישי

עוד ישראלי עלה לצמרת של חברה בינלאומית. הראל קודש (50), בכיר לשעבר באמדוקס, מונה לתפקיד סגן נשיא EMC ויהיה אחראי על התשתית בתחום ענן המחשוב. תפקיד זה מילא עד לאחרונה פול מריץ, שמונה באחרונה כמנכ"ל חברת VMware.

קודש יוביל את פיתוח וצמיחת קו מוצרים ופתרונות של החברה בתחום, כמו גם שותפויות עסקיות. בנוסף, ישמש קודש כמנכ"ל החברה-הבת החדשה, Decho, שעוסקת בניהול מידע אישי בענן המחשוב ומקווה לסייע ליחידים לנהל ביעילות את המידע הדיגיטלי האישי ההולך וגדל.

קודש יהיה לחבר בצוות ההנהלה הבכיר של EMC וידווח ישירות לג'ו טוצ'י, יו"ר, נשיא ומנכ"ל EMC. "ל-EMC יש את הפוטנציאל להוביל את תחום ענן המחשוב. יש לנו את טכנולוגיה, החזון וגם את הכוח הפיסקלי הנדרשים. הניסיון והעומק של קודש, לצד יכולות הפיתוח והעיצוב של הארגון, יכולים לסייע ליצירת ענף חזק, שיתרום באופן משמעותי לבעלי המניות".

קודש אמר כי "זאת נקודת זמן יוצאת דופן בהיסטוריה של המחשוב. משתמשים אישיים ועסקיים עומדים בפני נחשול של מידע דיגיטלי שמציף אותם וענן מחשוב יכול לסייע לפתור את בעיית התשתית, ההגנה, וניהול המידע. EMC מקצה משאבים רבים לפיתוח בתחום".

קודש היה בעבר סמנכ"ל המוצרים באמדוקס ועסק במו"פ ובאסטרטגיית מוצרים גלובלית, פיתוח, ארכיטקטורה ויישומים. לפני-כן, קודש נמנה על שורות מיקרוסופט, וכן היה סגן נשיא החזיק קודש במשרות בכירות במיקרוסופט. לפני-כן היה מנכ"ל חברת Wingcast שהוקמה בידי קוואלקום ופורד ועסקה בפיתוח כלי תקשורת לתעשיית הרכב.