עסקאות לרד בנד ביפן במיליוני דולרים

רד בנד, שהוקמה בשנת 1999 ומנוהלת על-ידי יורם זלינגר, מפתחת תוכנה המיועדת לשוק הטלפונים הסלולריים לעדכון טלפונים ותוכנות מרחוק

חברת Red Bend הישראלית הודיעה בשבוע שעבר על חתימת חוזים ביפן המוערכים בכמה מיליוני דולרים. המדובר בעסקאות עם שלושה יצרני טלפונים ניידים - NEC, SHARP ו-JRC.

רד בנד, שהוקמה בשנת 1999 ומנוהלת על-ידי יורם זלינגר, מפתחת תוכנה המיועדת לשוק הטלפונים הסלולריים לעדכון טלפונים ותוכנות מרחוק (FOTA). על-פי נתוני חברת המחקר IVC, החברה רשמה בשנת 2007 הכנסות בהיקף של 20 מיליון דולר.

שלוש החברות היפניות ישלבו את התוכנה של רד בנד בדגמים החדשים המיועדים לשוק המקומי. חברת NEC תשלב את התוכנה במכשירים המיועדים למפעיל הסלולרי הגדול ביפן NTT DoCoMo. מדובר בחוזה המשך להתקשרות קודמת משנת 2006, בה NEC שילבה את התוכנה ב-17 דגמים.

חברת JRC הודיעה שתשלב את התוכנה בשני דגמים חדשים המיועדים למפעיל הסלולרי Willcom. חברת שארפ מצידה תשלב את התוכנה עבור המפעיל היפני Softbank.

קאזוהירו אבה, נשיא רד בנד יפן, אמר בעקבות החתימה על החוזים כי "עדכוני התוכנה בטלפונים הופך קריטי עקב הגידול בעלויות מכשירי הקצה מהדור המתקדם לעומת ההכנסה המגיעה מהמנויים".