צמצומים באיגוד הכדורסל: יקצץ 10% מתקציב 2009

הסבסוד לפעילות הליגות הסדירות יצומצם, אולם פעילות הנבחרות לא תיפגע ; התקציב בשנה הקרובה יעמוד על 33.5 מיליון שקלים ; הסיבה העיקרית למהלך: אי בהירות באשר להיקף התמיכה מהטוטו וממינהל הספורט

תקציב איגוד הכדורסל לשנת 2009 יעמוד על 33.5 מיליון שקלים. כך קבעה הנהלת האיגוד שהתכנסה היום (ב'). התקציב מהווה גידול של 12% לעומת שנת 2008 שבה עמד התקציב על כ-30 מילון שקלים.

אישור התקציב היום התאפשר בין היתר בעקבות ההחלטה על קיצוץ של 10% בתקציבי הפעילויות השונות, וצמצום סבסוד פעילות הליגות הסדירות. באיגוד הבהירו שפעילות הנבחרות הלאומיות לא תפגע. הנהלת איגוד הכדורסל החליטה כי במהלך חודש יוני 2009 יבוצע עדכון לתקציב, כך שאם יהיה עודף תקציבי לפעילות השוטפת יופנה העודף בראש וראשונה לפעילות הנבחרות הלאומיות.

באיגוד שאפו להעמיד תקציב גבוה יותר ל-2009, אולם אי הבהירות באשר להיקף התמיכה ממועצת ההימורים בספורט וממינהל הספורט, הביאו לאישור התקציב האמור. סך ההכנסות הצפויות להגיע מגופים אלה יסתכמו השנה בכ-6 מיליון שקלים בלבד, המהווים פחות מ-18% מתקציב האיגוד. אשתקד עמד סכום התמיכה המצרפי של הגופים על 9 מיליון שקלים, כאשר שאר התקציב הושלם ממסים ואגרות שיפוט (12 מיליון שקלים), ומחסויות ופרסום (9 מיליון שקלים).

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט