מהשבוע ב"גלובס": שפת השוק - מדור שבועי לטיפול בכסף שלכם

המדור יעניק לקוראיו את המידע הנכון והעדכני ביותר בכל הקשור לעולם הפיננסים: איך פועלת קרן פנסיה, איך לעבור קופת גמל בלי הפסדים ואיך לקרוא את טבלאות המניות בעיתון

"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, משיק את המדור "שפת השוק", שיפורסם מעתה מדי יום חמישי בעמודי החדשות. המדור "שפת השוק" של "גלובס" יעסוק בנושאים רבים ומגוונים ויעניק לקוראיו את המידע הנכון והעדכני ביותר בכל הקשור לעולם הפיננסים.

בין הנושאים שיועלו במסגרת המדור: מה היא ואיך פועלת קרן פנסיה, איך ניתן לעבור מקופת גמל אחת לשנייה בלי הפסדים, שינויי החקיקה בתחומי החיסכון ואיך הם משפיעים על הצרכן, הפרמטרים שצריך לשים לב אליהם כשבוחרים ביטוח, מדוע חשוב לקרוא היטב את האותיות הקטנות בתקנוני קרנות הפנסיה ובפוליסות של חברות הביטוח, איך קוראים את טבלאות המניות בעיתון ואת הדו"חות הרבעוניים ששולחת קופת הגמל, מה צריך הצרכן לשקול ולבדוק כשהוא בוחר מסלול חיסכון ועוד.

בנוסף, המדור "שפת השוק" יכלול מספר תתי-מדורים, וביניהם: מדור שאלות ותשובות שאליו קוראי "גלובס" מוזמנים לשלוח שאלות המעניינות אותם; ניתוח האירוע המרכזי שהתרחש במשך השבוע, והמדור "עשה זאת בעצמך", שבו ניתן לקבל את מיטב הכללים להתנהלות נכונה ולקבלת החלטות בתחומים הפיננסים.